Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst respons herinde - Foretrækker folk flere enkelt tråde ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Håber dette lidt underlige indlæg ligger rigtigt, og folk kan se lidt mening med det.

Prøver som ny her på forummet at "lære" hvordan man får den bedste hjælp og respons, hvilket jeg da egentlig godt kunne tænke mig at høre folks mening omkring. 

Nu vil jeg ikke linke til min egen tråd, eftersom at dette ikke er lavet for at få "lokket" folk derover ... Men hvis vi tager udgangspunkt i en tråd som fx:

"Starte som iværksætter - Søger alle råd"

Med sådan en lign overskrift oplever jeg lidt at der ikke kommer meget respons, er det fordi den er alt for bred ? .... Prøver jeg at oprette en tråd om et af emnerne i tråden, fx:

"Nystartet firma - Youtube reklame"

Så oplever jeg der kommer en hel del mere respons, også hurtigere for den sags skyld. Min tanke med en samlet tråd var ikke at folk ville opleve mig som en der "spammede" forummet til, hvilket folk på andre forums jeg sidder på ville have en hældning til.

Nu har jeg en 2 tråde igang herinde, men ville folk have det fint nok med at der blev oprettet et par istedet for, som omhandlede om mere enkelte ting, og måske var det nemmere at hjælpe her ?

Der skal selvfølgelig ligge noget forarbejde i trådene uanset hvad, men er lidt nysgerrig omkring hvordan folk herinde foretrækker tingene - Et genialt forum, som jeg nok prøver at blive klogere på, og er nysgerrig omkring folks mening om.

Håber folk kan se lidt mening bag det, ellers må i spørge.

/Henrik

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 20:15

Det er svært at komme med et klart svar, da det er et spørgsmål om smag og behag.
Jeg prøver da her.
Hvis de to emner du taler om handler om den samme, så foretrækker jeg at det ligger i den samme tråd. F. Eks. Hvis du vil tale om markedsføring af din hjemme side via Google og via Facebook, så kan det lige så godt slår dem under den samme tråd.
Derimod er emnerne forskelligt f.eks. Markedsføring af en hjemmeside og valg af system til hjemmeside, er det bedre at oprette en tråd til hvert emne.

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 20:41

Rådgivende ingeniør:
Derimod er emnerne forskelligt f.eks. Markedsføring af en hjemmeside og valg af system til hjemmeside, er det bedre at oprette en tråd til hvert emne.

Takker for dit svar, det var også den opfattelse jeg lidt har fået herinde ... Vil lige høre andre folks holdning, men ellers vil jeg prøve at dele min tråd mere op, og se om det fungere bedre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53

Rådgivende ingeniør:

Det er svært at komme med et klart svar, da det er et spørgsmål om smag og behag.
Jeg prøver da her.
Hvis de to emner du taler om handler om den samme, så foretrækker jeg at det ligger i den samme tråd. F. Eks. Hvis du vil tale om markedsføring af din hjemme side via Google og via Facebook, så kan det lige så godt slår dem under den samme tråd.

Jeg er helt enig. I nogle sammenhænge er det bedste de er samlet, mens det er bedst de er adskildt andre tidspunkter. Det er også vigtigt når du deler dine tråde op, at du putter dem under den rigtige kategori, da det gør det nemmere for folk at læse konteksten, hvis den ikke er i din overskrift.

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 17:21

Mange tak for jeres svar, jeg vil prøve at oprette lidt mere præcise tråde omkring enkelte emner som jeg mangler, istedet for en samlet omkring det hele.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)