Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes et sådant rammeprogram eller kan det mon laves?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at finde - eller få udviklet - et rammeprogram, som man/jeg kan fylde ud med spørgsmål, et antal mulige svar og mulighed for en eller flere uddybende forklaringer.

Det skal bruges til skole- eller studiehjælp.

Ideelt skal man kunne videresælge programmet med indhold til interesserede.

Tanken er, at hvis man fx ønsker at repetere et bestemt emne, så vælger man et af programmets temaer. Under hvert tema skal der være mulighed for op til 30 spørgsmål. For hvert spørgsmål mulighed for op til 5 svar - hvor et eller flere svar er rigtige. Svarer brugeren rigtigt, skal han/hun selvfølgelig have besked om det - svares forkert, skal man kunne henvises til yderligere forklaring.

Jeg forestiller mig, at der må eksistere rammeprogrammer til sådan noget? Indholdet - altså temaer, spørgsmål, rigtige og forkerte svar samt uddybende forklaringer - vil jeg selv stå for.

Hvad kan det koste at få lavet sådan noget, hvis det altså er realistisk at lave? Til brug på ipad. 

Jeg tror godt, jeg kan specificere programmets funktionalitet nogenlunde tydeligt (har arbejdet som programmør og systemplanlægger, men for +20 år siden).

mvh

Marianne

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:16

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 18:19

Hej.
Det kunne jeg ret hurtigt strikke sammen, hvis det er. Enten som web- eller windowsapplikation.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Fra  FokusH Skrevet kl. 21:34

Deleuran:

måske noget i stil med dette:

http://www.qa.com/pages/iphone/

Øj - det var et voldsomt stort program :-) Interessant, men det ville være at skyde gråspurve med kanoner. Vil dog gemme linket ...

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Fra  FokusH Skrevet kl. 21:35

Morten Lassen:
Det kunne jeg ret hurtigt strikke sammen, hvis det er. Enten som web- eller windowsapplikation.

Tak for tilbuddet - jeg har dog en ipad-applikation i tankerne.

/Marianne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)