Hej Aminoer. Vi benytter PostDanmark/Pacsoft i vores Magento shop, og har indtil videre blot printet ud på almindeligt A4 papir, som er foldet og smidt i en plast klisterlomme og så på pakken. Men nu vil vi gerne slippe på bøvlet og investere i en label printer, som kan printe direkte på labels som kan klistres på. Jeg har søgt lidt på nettet men synes ikke rigtig jeg kan finde nogle krav til en sådan. Til gengæld er der en masse der skriver noget om MAC hvilket jeg ikke forstår. Det er vel ikke påkrævet at man bruger MAC for at kunne printe direkte ud via label printer i Pacsoft, eller hvad (Vi kører på Windows maskiner)? Men mit egentlig spørgsmål er om nogen af jer kender en god label printer som virker med Pacsoft (og windows PC)? Behovet er ikke kæmpe, så det må gerne være en billig label printer.
Jeg ser frem til at høre fra jer og på forhånd tak. Mvh. |
Labelprinter til Pacsoft?
- 1
Vi har samme set-up som dig og vi har en "zebra GK420d" |
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Hej Steffen. Tak for dit svar. Okay, jeg har også læst mig frem til at Zebra skulle være de bedste. Jeg har lidt kig på Zebra GC420t. Vi har en Magento extension til Pacsoft fra Tric, som også giver os mulighed for at printe direkte fra shoppen - Jeg formoder det er samme funktion som den smartsendt du nævner? Med venlig hilsen |
Hej Daniel Jeg har selv lige investeret i en Zebra GK420T og den fungerer fantastisk sammen med PacSoft. |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Hej Daniel Ja det er jeg ret sikker på det er :-) |
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk