Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Donation på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har tænkt mig at gøre sådan, at folk skal kunne donere penge til min hjemmeside, da den service man får lige nu er gratis, og jeg intet får ud af det. Derudover giver mine reklamer rent ud sagt "ikke en skid"

Jeg har prøvet at kigge lidt på PayPal's donationsmuligheder, og de ser da egentlig gode ud, men problemet er bare, at man skal være 18 for at oprette sig hos PayPal, hvilket jeg ikke er. Jeg er nemlig kun 16 år, og hverken min storebror eller forældre vil indblandes, så hvad gør jeg?

Jeg kan jo ikke bare oplyse reg- og kontonummer på min hjemmeside, selvom det ikke er farligt. Tværtimod ser det bare dumt ud, og folk gider ikke at overføre penge, hvis der ikke er en let mulighed for at gøre det med det samme, hvilket PayPal giver muligheden for, men jeg er jo ikke gammel nok!

Hvad gør jeg?!

Håber at høre fra jer,

Mathias Kock

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 17:47

Opper lige!

Håber på et par besvarelser!

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 18:23

Du skal måske gentænke dit koncept og forsøge at finde en cashcow et sted. Altså en feature, som kun er tilgængelig, hvis man køber en betalingsudgave af dit produkt.

Men det ændrer selvfølgelig ikke på betingelserne for at bruge PayPal .. Der skal du nok have fat på en partner over 18 år.

Ellers prøv at spørge din bank, hvad de vil foreslå dig.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 18:28

hej mathias bruger du kun banner reklamer ?

for dårligt der ik er opbakning fra familien men der må kunne findes en løsning 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04

Du skal ikke forvente at der er nogen der benytter din donationsknap, hvis du ellers finder en løsning.

Hvis du vil tjene penge på din hjemmeside, er du nød til at bidrage med nyt indhold og nye betting-tips hver dag.

Når du har skabt nok relevant trafik på din hjemmeside, begynder dine reklamer at konvertere og give lidt indtjening.

Mange af dem der besøger en side som din, har allerede en konti hos flere at bettingfirmaerne, så skift dine reklamer ud med nogle der giver et par få kroner pr. klik, men som ikke nødvendigvis direkte relaterer til din hjemmesides indhold.

Kort sagt: Du skal skabe meget mere indhold på din hjemmeside og relevant indgående trafik, før du kan tjene penge på den.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)