Hey derude. Jeg har et logo jeg har fået arvet og det kunne jeg godt tænke mig at få lavet om til en vektor fil. Jeg ligger selv inde med programmerne til at klare sagerne. Har hele CS6 pakken. Men men men, nu har jeg optimeret alle pixels i photoshop som forsøg men det har ikke virket for mig. Hver eneste gang jeg trækker filen ind i illustrater og kører trace på den bliver det hele som en smeltende masse. Billedet er 5 bogstaver på hvid baggrund med en rød streg og det går fuldstændig galt når man prøver at få det fixet. Vedhæfter lige mine eksempler til jer. Håber i har nogle gode råd eller sider jeg kan læse noget frem til? Det kan også være der er en af jer der har lyst til at give en hjælpende hånd med hvis i kan se det kan klares på et øjeblik.
Her er filen fra illustrator og det går jo simpelthen ikke :) Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig ! |
Frederik Lunøe:Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig !
Lav det direkte i illustrator så har du et perfekt resultat da illustrator automatisk laver vektor grafik når du gemmer som AI,PDF eller eps, der er ikke den store forskel på brugen af illustrator og Photoshop, det er jo bare fonten og så den røde streg :)
/allan