jeg har for at gøre det let for mig selv fundet en lækker template som jeg har oprettet det meste af en hjemmeside.
Jeg har det problem der en baggrund, og så lagt endnu en bevægelig baggrund ovenpå den, hvor der er en deling i den højre side som jeg ikke skal bruge til andet end forsiden.
Men pt har det ikke være muligt for mig at slette enten delelinjen eller nr2 baggrund.
Her kan du vælge at indsætte et andet eller bare slette kaldet af filen.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
jeg kan desværre slet ikke finde det punkt du beskriver, har prøvet med search funktionen i code, men der finder jeg kun nogle andre template dele. layermo findes ikke, 404040 findes heller ikke.
jeg kan desværre slet ikke finde det punkt du beskriver, har prøvet med search funktionen i code, men der finder jeg kun nogle andre template dele. layermo findes ikke, 404040 findes heller ikke.
På den template du linker til, står det som noget af det første i <HEAD> Det er muligt,at du skal finde det i dit style sheet, hvor det i øvrigt også hører hjemme.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media