Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forkerte søgeord i adw annoncer (annonceteksterne og forkerte landingssider)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Forstår ikke hvorfor mine adwords annoncer er begyndt at komme frem på forkerte søgeord.

Hvis jeg har en annonce: Diesel herretøj 2013 bla bla og så kommer den frem på google når jeg søger på
Lacoste herretøj som er en af mine andre annoncer. Diesel er ikke nævnt i Lacoste annoncen og omvendt!?

Syntes ikke rigtig kan kan pege søgeord til de enkelte annoncer  i adw. men derimod kun til annoncegruppen som i mit tilfælde er pr. land.

Nogle som kan udspecifire løsningen HER på tråden?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:03

Du er vel kommet til at sætte søgesætningen til bred - ordet herretøj indgår i begge.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 13:10

Hvor ændre man dette?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:16

På hvert søgeord kan du vælge om det skal være exact, du kan også give det [søgeord] klammer, når du indtaster et nyt.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:16

Hejsa

Det gør du ved at sætte flueben i søgeordet og sige "Rediger" når du inde under søgeordsfanen for din kampagne og herefter trykke på "Ændre søgeordstype". Mit forslag er at ændre til søgeordssætning dog skal selve søgeordets sætning være "Diesel herretøj" og "Lacoste Herretøj". Du kan ikke få vist 2 forskellige annoncer fra samme domæne på samme søgeord(Herretøj).

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 13:25

Jonas og mbsp super tak - Det var løsningenBig Smile

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:45

Jeg giver dig lige en ekstra gave som kunne være interessant så du hurtigt kan tilføje forskellige match variationer for mange søgeord af gangen. Et must have for alle seriøse Adwords folk. Ved at bruge de forskellige match typer kan du justere buddene meget bedre.

http://www.mikes-marketing-tools.com/adwords-wrapper.html

Når du så bruger lidt penge på Adwords (min. omkring 7000 DKK om måneden) og synes dine kampagner trænger til et ekstra boost kan du sætte vores robot til at styre dine bud og så vil du opleve endnu bedre resultater og have mere tid til andre ting :-)

Husk at slå konverteringsporing til og få den til at måle værdi pr. konvertering også. Begge dele er must have hvis du virkelig vil have noget ud af adwords.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:47

Derudover så husk at brug negativ søgeord. Hvis du ikke sælger lacoste sko overhovedet så er det nok en god ide at gøre lacoste til et negativt søgeord.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)