Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sende faktura uden et CVR nr.?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer alle

Jeg står lidt i et træls dilemma. Kan jeg sende faktura til virksomheder selvom jeg ikke har et CVR nr:? ( altså ingen virksomhed)

Sagen er den, at jeg har en virksomhed lige nu, og den tjener også lidt penge, men jeg bliver desværre nok nødt til at opgive den i en kort periode.
Men hvis jeg nu opgiver mit CVR nr. så kan jeg vel ikke samarbejde med andre virksomheder, da de skal have en faktura med et CVR. nr på, eller kan jeg...? og hvis jeg ikke kan sende en faktura uden et CVR. nr så kan jeg jo heller ikke komme til at tjene lidt flere penge, der så i længden kan redde min virksomhed.
Hvis jeg bliver nødt til at opgive mit CVR. nr. i et par måneder, kan jeg så starte op igen forfra, f.eks. efter 3 måneder eller er der en lov der forhindre mig i at starte min virksomhed op igen efter så kort tid?

Jeg håber der er lidt hjælp at hente...

På forhånd tak.

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hej!

Nej...det kan du godt...dog vil du få samme CVR.nr., idet CVR. nr. følger personen.

/Peter

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 23:30
Hej Peter

Tak for dit hurtige svar. Det lyder godt det med CVR. nummeret... Det er positivt at man får det samme CVR. nr. igen, det sender da nogle bedre signaler, at man ikke stopper sin virksomhed, og så starter op igen lidt senere, bare med et andet CVR nr.
På den her måde kan man næsten være "usynlig" i en kort periode og så komme tilbage endnu stærkere igen, og stadig være "den samme virksomhed" som man var før.

Hilsen Anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)