Vi er et nystartet APS, som har været i dialog med nets omkring en aftale til vores shop.. De vil gerne "lege med os" men de kræver 25.000 i anfordrings garanti for at være med... er der andre der har oplevet det samme?? Deres begrundelse er at vi er et ny-etableret selskab.. Kan man bruge andre løsninger / garantier overfor NEST, eller skal vi bare efterleve kravet selvom det er "stramt" som ny iværksætter..
Jeg har lige kørt en aftale igennem NETS for en kunde som minder meget om jer. Selskabet er godt nok oprettet for 1 år siden, men har endnu ikke indleveret det første regnskab eller haft aktivitet og ligesom jeres er det et ApS. Der var på intet tidspunkt tale om krav om noget ønske om garanti. Jeg tænker derfor på om det kan havde noget med de produkter I sælger? F.eks. produkter som tit er involveret i sager om svindel som populære smartphones.
Hej... Well vi mener ikke at negleprodukter er særlig udsatte for svindel.. men jeg har spurgt hvad der ligger til grund og om vi evt. kan arbejde med en forsinket udbetaling.. Jeg kunne forsår hvis vi solgte parallel importerede iPhones eller lignende, men her snakker vi negle lakker mv.. :-S