Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner-ads alternativ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger lige pt. partner-ads til affiliate links til min blog, men jeg ville høre om der var nogle der havde nogle gode alternativer til det. Jeg er nogenlunde tilfreds med siden, og har også kigget på andre sider, men det ville være fantastisk med anbefalinger. 

Synes partner-ads fungere ret godt, er bare bange for at jeg aldrig når op på 150 kr. og derved ikke kan få udbetalt pengene, og så synes jeg heller ikke der er så mange udbydere på siden, som har med lige det jeg blogger om (Mode og bolig).  http://fashionfactory.bloggersdelight.dk/

Tak på forhånd. Geeked

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 02:20

Hej Emily,

Jeg synes faktisk at Partner Ads har fået bygget sig op til at være et temmeligt stort netværk med mange muligheder.

Alternativt kan du prøve at tage et kig på Euroads, Tradedoubler eller Guava/Netbooster

Jeg mener dog at de alle har et minimumsbeløb for udbetaling.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 07:06

Hej Emily,

Et rigtig fint alternativ til Partner-Ads er Tradedoubler, som uden tvivl være relevant for dig.

Hos TradeDoubler kan du finde partnerprogrammer som Smartgirl, Smartguy, StreetAmmo, Quintess Nelly og mange flere. 

Jeg bruger selv TradeDoubler til min modeside http://billig-mode.dk, og jeg er rigtig godt tilfreds.

God dag :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:48

Tradedoubler er udemærket, men der er minimums beløbet 600 kr før at de gider udbetale. Så det hjælper ikke ligefrem i forhold til hendes frygt for ikke at få nogen penge udbetalt.

:: HDMI kabel ::

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 10:53

Laust:

Tradedoubler er udemærket, men der er minimums beløbet 600 kr før at de gider udbetale. Så det hjælper ikke ligefrem i forhold til hendes frygt for ikke at få nogen penge udbetalt.

Det er naturligvis en vigtig pointe. Minimumsbeløbet for udbetaling er 400 kr. hos TradeDoubler og er naturligvis relevant i forhold til følgende spørgsmål.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:55

Emily:
Synes partner-ads fungere ret godt, er bare bange for at jeg aldrig når op på 150 kr. og derved ikke kan få udbetalt pengene, og så synes jeg heller ikke der er så mange udbydere på siden, som har med lige det jeg blogger om (Mode og bolig).  http://fashionfactory.bloggersdelight.dk/

Hvis bolig også kan omfatte kontorstole (alle har vel en arbejdsplads / computerplads hjemme??) Så kan du med vores partnerads program for iStol.dk tjene mere end 150kr. ved blot 1 salg! 12% giver vi i provision til affiliates og et gennemsnitskøb er på ca. 3000kr.

Hilsen Morten

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 11:01

Hvorfor laver du ikke en blog på blogger eller blogspot? Så slipper du for alle reklamerne fra bloggersdelight og dermed støre chance for at dine læsere klikker på dine reklamer i stedet for bloggersdelights reklamer..

Tilmeldt 30. Jan 13
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 22:12

Laver ikke affiliate links som reklamebannere, men som henvisninger i indlæg, så mener ikke det harbetydning. 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 07:57

Hej Emily

Kan du sige mere om hvad du mere specifikt gerne vil blogge om (produkter / produktgrupper)?

Jeg vil gerne kigge vore annoncører igennem og komme med forslag til dig :-)

Du kan også prøve at søge hos annoncørerne her:
http://www.partner-ads.com/dk/partnerprogrammer_find.php

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Tilmeldt 30. Jan 13
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 17:28

Jeg søger noget lidt ung. Så som vero-moda, gina tricot, pieces og noget der ligner. :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)