jeg har startet i transportselskab op men har det har det svært med at finde nogle kunder.. jeg kan køre nat og dag men ved bare ikke hvem jeg skal gå til som i kan høre er jeg ny i branchen
tak på forhånd |
goddag allesammen her inde på Amino, Mangler kunder til transportselskab jeg skulle lige høre om i kunne hjælpe mig har lidt af et problem
De bruger selvstændige vognmænd til deres kørsel. Så får du noget at lave og kan imellem tiden skaffe kunder og kørsel. Held og lykke med det |
Måske du kan skaffe lidt kunder herinde...hvor kører du henne, noget særlig transport osv ??? |
Du kunne også prøve www.cargomatch.dk som er et website der hjælper vognmænd med at få returgods Fortsat god dag |
Jeg kører i storkøbenhavn men kan også kører i hele landet. Hvad mener du med særligt transport? |
Ehm, mente bare om du havde særlige kriterier, kører du en "varebil" eller er det lastbil ? |
Jeg tror nok du kan finde nogle her som gerne vil have hentet varer eller andre ting istedet for postdanmark eller gls hvis det er fra et specielt sted. |
transport i lille bil er virkeligt svært at få til at hænge sammen men du kunde overveje at blive montør for feks punkt 1 de har også kørsel for merlin deres kørsel afd ligger i brøndby og hedder RTC .... der kan du ihvertfald tjene mere end hos alle de andre kreative vognmands sammenslutninger ... har du penge er der selvfølig også 3x34 men det koster en del at starte op |