Jeg har efterhånden blogget i en del år, de sidste par år mere seriøst end før, og ligger efterhånden på 4000-6000 hits om måneden, og tallet er hele tiden stigende. Min blog er min personlige blog, og pt. handler den mest om at flytte fra København til Lolland, til en gammel gård hvor alt skal sættes i stand. Jeg bruger ca. 15-20 timer om ugen på bloggen, og efter et par mindre succesfulde affiliate-eventyr, har jeg besluttet mig for selv at kaste mig ud i at finde annoncører og virksomheder der ønsker sponsorerede indlæg til bloggen. Hvis du mener, at min blog kan gøre noget for din virksomhed, så send mig en PB. |
- Jeg forbeholder mig selvfølgelig ret til høflig afvisning, hvis jeg ikke mener, at produktet på nogen måde kan relateres til bloggen. Pt. er vi storforbrugere af alt til "Gør-det-selv", da vores gård er ved at blive istandsat, og generelt er jeg bare storforbruger af tøj, mad, kultur, musik, smykker, sko, brugskunst, nips, osv. så jeg forestiller mig, at det mest er produkter som det der er mest relevant :)