Søger blogs, linkkataloger og artikeldatabaser eller andet godt til at bygge lidt flere linksH
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
03-02-2013 kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa aminoer
Så har jeg igen lidt tid til at bygge lidt link mod min side, men gider ikke blive ved med at spilde min tid på sider hvor der aldrig bliver opdateret eller godkendt links ..
Så håber der sidder aminoer med gode guldkorn de vil dele ud af..
Jeg ønsker mulighed for:
ankertekst
links
minimum 300 ord..
Det er link til algebehandling jeg skal have ind, men de fleste har jo også kategorien bolig og håndværk :)
På forhånd tak
Svar
Tilmeldt 2. Feb 13
Hej Mikkel
Hvis du sender mig en PB, så sender jeg dig en liste med lidt over 40 steder du kan linkbuilde fra, og du får selvfølgelig listen gratis.
Vh
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Hej Mikkel Her er et oversigt over danske artikeldatabaser
http://cloudlife.dk/oversigt-danske-artikeldatabaser/
Svar
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
03-02-2013 kl. 12:57
Svar
mange tak begge to, men er alle så aktive på disse lister ? har nemlig været igennem en hel del her de sidste 3 mdr og mange er godt nok døde :(
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
03-02-2013 kl. 13:04
Svar
Svar
Tilmeldt 18. Mar 10
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
03-02-2013 kl. 13:17
Svar
Hvis du sender mig en PB, så sender jeg dig en liste med lidt over 40 steder du kan linkbuilde fra, og du får selvfølgelig listen gratis.
har du slået PM til? Jeg synes ikke jeg sende til dig, jeg kunne da godt tænke mig at se den liste hvis man må.
Svar
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
03-02-2013 kl. 13:28
Svar
Articoli.dk dejligt og se min gamle side stadig lever :)
Kan faktisk ikke huske om jeg smed link ind på den da jeg havde den, men ellers må jeg da lige gøre det :)
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Hej Mikkel,
Vi har et par blogs omkring istandsættelse og dit segment konflikter ikke med vores egne varer, så du er velkommen til at sende mig et par artikler indeholdende "link" og ønsket ankertekst. Så smider jeg dem på en af dagene....Siderne bliver jævneligt opdateret
Svar
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
03-02-2013 kl. 13:55
Svar
Hej Peter..
det var super pænt af dig :)
det vil jeg rigtig gerne, har du en mail eller skal de bare sendes herinde i pm ?
så vil jeg arbejde mod 2 gode artikler her i eftermiddag :)
Svar