Hey Aminoer
Jeg har pt en Erhvervskassekredit i Danskebank på 10,25 % i rente hvilket jeg synes er for højt kreditten bliver brugt i ca 6-7 måneder af året da der købes varelager ind på ca 500.000 i januar og dette er ca afviklet til 1 aug hvor der så er plus på kontoen og der får man self ingen rente af indestående. Selv om alt overskud bliver brugt til udvidelse så tænker jeg at denne kredit bare bør vare i ca 5 år uden at jeg ved det Jeg har desuden en anden virksomed med cash flow på ca 4,5 mill der er aldrig minus på kontoen og plus svinger mellem 50.000-300.000 og dem får jeg self. heller ingen rente af Hvilke augementer kan jeg bruge for at forhandle renten ned eller på anden måde få mere ud af mine penge ? Jeg overvejer et bankskifte dog synes jeg måske det er noget besværligt at skulle skifte bank for 2 firmaer og dvs privat konto for de renter men jeg synes bare de er en torn i øjet på mig
God weekend til alle |
Jeg giver selv 16,5% i rente for en lille kredit på 20k hos danske bank- jeg får nok bare aldrig taget mig sammen til at skifte.
Måden hvorpå du kan presse dem, er ved at indhente tilbud fra 2-3 andre banker på samme kredit og så kan de jo vælge at matche renten, ellers kan du jo vælge at skifte :)