Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bindingsperiode

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Vil lige høre om det er iorden, at hvis en kunde køber en service, som kunden betaler et vist beløb for pr. dag (altid det samme beløb), og så sikre sig en bindingsperiode på kunden. dvs. at kunden tegner en "kontrakt", hvor kunden indvilliger i ikke at kunne komme ud af servicen før et X atal dage, så kunden stadigvæk betaler et vist beløb hver dag, indtil perioden er slut.

Hvis det kræver en bedre forklaring, så skriv (-:

Mvh

Jakob  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47
Hej Jakob,

Ja, det kræver en lidt uddybend forklaring, før jeg kan svar på, om det er i orden, herunder om dine kunder er erhvervskunder (hvor der jo som udgangspunkt er fuld frihed til at aftale de betingelser og vilkår, I kan blive enige om), eller forbrugere (som jo oftest beskyttes overfor de "stygge" erhvervsdrivende").

Skriver du lidt mere om, hvad det drejer sig om?

Mvh

Karsten

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:53
Grunden til at jeg spørger, er at jeg overvejer at etablerer en sms-service, hvor jeg dagligt sender en sms for et vist beløb.

Det er så her, at jeg for at få fat i nogle flere kunder, overvejer på den ene eller den anden måde at give en kunde en form for rabat eller et beløb for at henvise en ny kunde. Hvis jeg skal betale måske 5 kr (eksempel) for en henvisning, vil jeg jo helst sørge for at den nye kunde bliver tilpas længe i "folden" til at jeg ikke kører med underskud.

Kort og godt

Mvh

Jakob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)