Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fælge database eller er der en anden metode?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige lavet en webshop hvor jeg skal sælge fælge fra. Problemet er bare at jeg skal ha lagt 5000 dæk ind med billeder og det tager en krig at ligge ind. Nogen der har en god ide eller som har en database til at ligge som jeg kan smide op?

//Rune

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 01:54

Hej Rune

Hvis du går ind på virksomhedsbørsen vil du kunne finde et par eksisterende dæk/fælg forretninger til salg. Mon ikke de kan hjælpe dig i gang?

Jeg bliver dog lidt forvirret, når jeg læser dit indlæg - du vil lave en fælg side, men skal bruge en dæk database? Skal du sælge dæk med, skal du være opmærksom på ny lovgivning, der byder dig at miljømærke dækkene.

Jeg vil på ingen måde tage modet fra dig, men har du en plan for, hvad der skal skille dig ud fra dæktryk.dk, hjulskift.dk og alle de andre? Har du en leverandør af dæk der er så stærk, at han kan matche priserne fra Nordisk Dæk Import og de andre grossister på markedet? Og har du en partner til samling af dæk og fælg og eventuel påsætning af hjul på bil?

Dækmarkedet er bilbranchens ludermarked, kun overgået af synshaller. Sørg også for at have aftale med leverandør om, ikke at få de gamle dæk (det er gerne dem de sælger til de små, priskonkurrerende forretninger)

Er du ikke fra branchen, skal du virkelig tænke dig godt om og holde tungen lige i munden :-P

Du er velkommen til at skrive, hvis du har spørgsmål. Jeg er ikke mekaniker, men kædekonsulent i en af Danmarks største kæder, hvor jeg driftsoptimerer og rådgiver om kundeforhold, så noget nyttig viden burde jeg have..

Mvh.

Michael Duus

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:52

Hej Michael,

Jeg har et par ideer der gør min webshop mere attraktiv. Kan dog ikke lige nævne dem endnu, da butikken ikke er færdig.

Jeg vil prøve at følge dine råd, mange tak for dem :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)