Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Speed drawing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogen der kan anbefale en der kan lave de der fede speed drawings, hvor man fortæller en historie med tegninger, som bliver tegnet mens der fortælles?

Jeg har set at der er en del på Fiverr som laver dem, men anbefalinger er jo altid godt.

Nogen ide om prislejet?

Tak,
Carsten

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:18

Carsten Jacobsen:
Er der nogen der kan anbefale en der kan lave de der fede speed drawings, hvor man fortæller en historie med tegninger, som bliver tegnet mens der fortælles?

Hej Carsten,

Jeg så denne video for noget tid siden, som Anders Saugstrup har lavet. Du kan prøve at spørge ham.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:22

Thomas Thorhauge har gjort det en masse... http://sacre-bleu.dk/kontakt-thomas-thorhauge/

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:58

Carsten Jacobsen:

Hej Aminoer,

Jeg har set at der er en del på Fiverr som laver dem, men anbefalinger er jo altid godt.

Nogen ide om prislejet?

Tak,
Carsten

Hej Carsten

Jeg har selv haft kigget lidt på det og endte faktisk med at hente VideoScribe, som jeg ved at en masse fra Fiverr.com benytter til at lave deres ordre. Jeg afprøvede bare 7 dages gratis og det er faktisk enkelt nok. Skal den være ultra advanceret, så tror jeg vist nok man skal betale sig fra det. Men ellers er det bare og skrive en tekst, så vælger du selv hvor lang tid softwaren skal være om at tegne teksten osv.

Hvis du har lidt tid tilovers, så synes jeg du skal prøve og rodde lidt med det :)

Link: http://www.sparkol.com/videoscribe.php

Held og lykke
Mvh
Martin

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var lidt spontan søndag morgen, så jeg smed en ordre hos en Fiverr gut. Jeg synes faktisk at resultatet blev ret okay :-)

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)