Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop hjælp. vil udvide mit kunde grundlag.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skrev et indlæg for nogle uger siden som desværre ikke blev besvaret, så jeg prøver at omformulere mig lidt denne gang.

Jeg har solbrille-experten.dk og den sælger kun i Danmark, hele problematikken nu er at jeg gerne vil udvide til Norge og Sverige, da mit produkt godt kan bærer at sælge der og fragten heller ikke er så meget dyre.

Spørgsmålne er:

Skal jeg opkøbe Solbrille-Experten.se og .no ? eller skal jeg lave det så solbrille bliver oversat til deres sprog ?

Min shop er i presta shop, er der nogle der ved om man kan lave det sådan så man kan skifte sprog bare ved at gå ind på en anden url . fx .NO .SE ?

Er der noget jeg skal tage hensyn til ?

er der nogle der iforvejen sælger til de to andre lande vil jeg meget gerne høre hvordan i gør.

Glæder mig virkelig til at høre fra jer.

Mvh Mike Drøhse Jensen

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 18:56

bump.

Er der ingen der har erfarringer som vil dele ?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prestashop har en multistore feature, men den er ret besværlig at sætte op, så enten søg på nogle guides eller hyr en der ved noget om det til at hjælpe dig et par timer.

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:07

Du har ventet under en time på svar, der er noget som hedder tålmodighed Smile

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 19:41

Hej Henrik :)

du har fuldtstændigt ret, men mine indlæg plejer at blive besvaret rigtigt hurtigt og jeg er vist blevet en utålmodig person.

Men mange tak for indlæget :) og rigtig god weekend

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 19:42

Hej Kristoffer, rigtigt mange tak for dit brugbare indlæg.

Hvis nogle læser tråden som kan finde ud af det kristoffer broholm snakker om, så skriv en pris og en arbejds tid til mig i min privatbeskeder.

God weekend til alle

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 19:45

Hej,

Jeg kan anbefale thorborgs nye video, der omhandler netop det emne :) se det i TV delen her på amino.

God weekend :)

Mvh.
Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 19:47

Sådan, perfekt timing :)

mange tak for det lars.

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:02

Der er vist et problem med at købe .no. Jeg er ikke helt sikker men man skal vist have en registeret afdeling i Norge for at købe .no. Det er ret protektionistiske i Norge.
MEN Postdanmark offentligjorde en analyse for ca et halvt år siden om "norskernes" e-handel og de handler vildt online i Danmark , så kunne du ikke lave et sub domain: no.solbrille-experten.dk, så den skifter derover når man kommer fra norsk server? Blot en ide jeg har set en del af den slags. Jeg tror at med et .dk domain er tankegangen hos nordmænd at det er billigt i forhold til deres egne lokale webshops.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 21:20

Super fed idé, det skal jeg havde undersøgt. Rigtigt mange tak for den dejlige information.

Så skal jeg bare bruge en der kan fixe det sådan så hvis det kommer fra en Norsk  server hopper den over i Norsk, eller svensk hvis det er en Svensk gæst. Også kan jeg lave nogle flag oppe i toppen hvis der nu skulle være et problem med læsningen af serveren eller man sidder i et helt trejde land.

MortenRams det var perfekt du kom med den info, endnu engang tak.

Hvis du sidder der ude og læser dette indlæg og kan lave den slags ting til en god fair pris så kontakt mig gerne :)

/// MDJ

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)