jeg vil høre nogle af jer om i måske kan give mig et tip eller ligne og det er sådan at jeg kun godt tænke mig at
min undersider blive bedre! på Jesperbok
Hvordan kan jeg gør det? er det bare vente eller hvad skal jeg gøre?
JJeg har læse og høret Thomas Rosenstand snakke omkring Google puls f.eks hans bog med google+ og
har også høret ham snakke her: http://pottercut.dk/thomas-rosenstand/google-med-thomas-rosenstand/
Skal jeg bare tag det still og roligt og blive ved med at lave artikler til min hjemmeside eller hvad vil i forklare mig?
dine undersider, kan du få bedre fremad, ved at få relevante links ind til dem.
Frem for altid at pege links til din forside, kan du begynde, at pege dem dybt på dine undersider, det kan gøre underværker.
Men ja, tålmodighed er en dyd og SEO kræver tålmodighed.
Der er ingen tvivl om, at nye gode artikler, vil være med til at trække dit site opad, så bliv endelig ved med at poste nyt content.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Her mener jeg at du skal få links fra sider, der handler om noget tæt på din egen, meget gerne det samme.
Et relevant link, kunne være i en debat på Eksperten.dk /måske endda fra en guide ) -eller andre IT forums.
Når du linker kan du vælge at linke til en af dine undersider - f.eks. en af dine artikler. i stedet for altid at gøre det til www.domæne.dk
Jeg mener bestemt ikke, at der er noget galt med dine artikler - nye gode artikler, var bare et hint. Lig kun nye artikler op der er "gode" - læg ikke noget op, bare for at lægge noget op. Kvaliteten er vigtigere end frekvensen af nye ting på siden.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Det vil arbejde på. men skal det ikke helst være en side som er godt i seo?.
Mener du den der linker til dig eller din egen underside?
Det er naturligvis bedst at linke ind til en underside der er seo optimeret, men linket i sig selv flower også pagerank til dine andre sider, så de dybe links er som sådan godt for din side - det virker også mere naturligt, at have dybe links.
Des bedre den side der linker til dig er, des bedre for dit site (hvis det er relevant)
Finder du et site, der ikke har andre - eller få udgående links, som handler om det emne du har en side indenfor, ja så er det bestemt værd at forsøge at få et link fra. Prøv at læs lidt her om links.