Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Freelance hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Skynd dig at få en til at hjælpe dig med at få lavet et professionelt website som ikke ligner noget fra 90'erne. Det skræmmer potentielle kunder laaangt væk.. Ikke for at være hård men realistisk. Sitet ødelægger din fremtid.
Jeg kan faktisk godt li dit logo især hvis det var et tattoo eller blomsterbutik. Det grafiske har du styr på, det skal du ha :0)
Din facebook side er langt pænere men det er jo også rimelig ligetil.. Du kunne jo nøjes med facebook til du har noget bedre..

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 12:54

Den virker meget rodet, og der er ikke så meget info på den.. Også er der alt for meget blå på den.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:58

Jeg har nu taget kritikken til mig. Håber det kan ses på hjemmesiden :D

Jeg tænker over det med templates ;)

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 00:08

- "Jeg tilbyder billige priser, og kvalitetsprodukter. Prisen er på blot 250,"

250 kr for hvad ? - Grafisk design af hjemmeside eller et logo ? - Samt det lyder forkert først at sige at det er extremt billigt, og derefter nævne at der kan forhandles om prisen.

Ville ihvertfald stadig kigge efter templates i dette tilfælde, leverandører af grafisk arbejder vil af mange blive bedømt meget hurtigt på hjemmesiden.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:30

Mikkel Birch:
Jeg har nu taget kritikken til mig. Håber det kan ses på hjemmesiden :D

Jeg kan ikke se det ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:54

Du må altså ændre din tekst fra centreret til venstrestillet. Det er et must for læsbarhed på en hjemmeside. Tænk på en avis når du laver hjemmeside opsætning.
Eksempel:
Overskrift og en teasertekst plus billede, derefter hele teksten eller et resume med link til hele teksten.

Jeg vil gerne hjælpe dig med hjemmesiden ub.
Send mig pm.

Vh jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)