Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering hjælp til under 100 kroner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige startet en ny webshop. Jeg står og mangler en der kan hjælpe mig med at komme godt op på google's rank. Jeg vil bare have det vigtigste ting på plads og sådan. Mit budget er ret stramt så er der nogen der kan hjælpe mig for under 100 kroner? :)

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 18:39

Jeg tror ikke der er særlig mange der yder seo ekspertise for under 100 kr. medmindre det f.eks. er et gratis kursus du søger så du selv kan blive stærkere på området?

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

100,- er godt nok ikke ret meget du har at rykke rundt med. Hvis du er heldig er der én som vil give dig en halv times hjælp, men du skal absolut ikke forvente at det kan få dig til at rykke i søgeresultaterne. 

Måske skulle du overveje selv at læse og bruge lidt tid på SEO, der findes rigtig meget gratis viden både på Amino, og diverse blogs samt diverse gratis udgaver af E-bøger. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:32

Er det dybt seriøst det her? Tag og brug de 100 kr på Adwords Cool

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 19:39

der skal han bruge 200 kr for at få 600 kr extra ^^

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Onkelbillig.dk:

Jeg har lige startet en ny webshop. Jeg står og mangler en der kan hjælpe mig med at komme godt op på google's rank. Jeg vil bare have det vigtigste ting på plads og sådan. Mit budget er ret stramt så er der nogen der kan hjælpe mig for under 100 kroner? :)

Kan du betale alle 100 kr. på én gang?

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er begrænset hvor meget hjælp du får for 100 kr, tag i stedet og brug tiden på det selv. 

Har skrevet et indlæg som hedder SEO for nybegyndere, der er rigtig meget læsning du kan gå igang med, men efter at læst det hele vil du så småt kunne gå igang med at søgemaskine optimere din hjemmeside

Derudover vil jeg mene du bør kigge på denne side, plus de blog indlæg den referere til 

Igen der er rigtig meget læsning på begge links, men sådan er det nu en gang at starte på en ny ting her i livet, det er lige som med sport, man skal kunne reglerne i fodbold før man kan begynde at nyde og spille det. 

Og lad vær med at bruge de 100 kr på AdWords, for hvis du ikke er så godt sat ind i SEO er der nok også stor chance for at du ikke er så godt sat ind i AdWords. Så brug hellere de 100 kr på at gøre din side grafisk flot, som du eventuelt kan gøre gennem fiverr.com eller andre microjob sider. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:49

Jeg har også en hjemmeside der hedder Seofordummies - tag et kig på den, den er ikke 100% færdig udviklet. Men næsten da.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)