Hej Aminoer, Jeg sidder i den situation at jeg er kommet langt med koncept udvikling og design af en dating/social portal. Jeg har helt sikkert motivationen og drivet til at få dette ud i verden men mangler de nødvendige kompetencer indenfor PHP udvikling og søger derfor en partner som er super dygtig og kan være med sammen med mig om at lægge grundstenene til en god forretning. Jeg er selv uddannet mediegrafiker og har i de sidste par år arbejdet indenfor affiliate branchen. Jeg ønsker at indgå partnerskab på lige fod, jeg søger ikke en tasteslave men en person som tror på det her og som selv kan give input til hvad der er godt eller skidt og som vil være med til at præge virksomhedens videre udvikling. Jeg lover ikke guld og grønne skove men håber selvfølgelig på det bedste. Jeg er selv baseret i København så det ville være en fordel hvis du også er fra egnen, da vi nok skal mødes ofte. Dine kompetencer: PHP, HTML, CSS, Skalerbare database løsninger. Mine kompetencer: Webdesign,kampagnedesign,kampagneafvikling,forretningsudvikling. Lettere HTML,CSS,Javascript,PHP,MySQL 6 tegns com domæne haves, og vil gerne lave det internationalt. kapital til opstart og serverdrift haves, men en investor vil da aldrig være noget jeg ville blive sur over. Tusind tak for din tid |
Jeg har ideen,designet og motivationen. Er du god til PHP så er det måske dig jeg søger.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)