Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Google plus billeder i søgeresultater

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ved at tilknytte min Google Plus profil til én af mine sider og ville høre om der var nogle der har lavet nogle tests med, hvilket Google Plus billeder, der gav den bedste CTR i søgeresultaterne. Med dette mener jeg hvid baggrund kontra farvet baggrund / normalt billede kontra portrætbillede og lign.? :)

Mvh

Frederik

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommelfingerreglen er nok, at hvis du vil have ekstra opmærksomhed, så skal du skille dig ud.

Nu er der jo normalt ret meget hvidt på et søgeresultat, så jeg ville lave nogle stærke farver hvis jeg var dig.

Derudover så lav nogle farver som står stærkt i kontrast til dig, det hjalp altid mig med en høj CTR på Facebook.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!
Seomoz har en virkelig fed artikel om netop dette: http://www.seomoz.org/blog/google-author-photos

Håber du kan bruge det!

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper. Tak for dit indput - det giver rigtig god mening! Vi tester nogle forskellige typer billeder af i løbet af de næste par måneder :)

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel. Fedt link - super artikel - lige hvad jeg ledte efter. Tak!

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)