Findes der et tool, som automatisk kan gemme alle de internetsider ( URL ) man har været inde på. På samme måde som cookie i internet exploreren, dog kun www adr., og alle i rækkefølge?
|
URL
- 1
|
|
Ok, jeg sidder og kører rund på nettet, finder en side som skal bruges igen på et andet tidspunkt. Får ikke gemt siden eller kommer ind på en anden, hvorfra jeg ikke kan komme tilbage. Jeg kan ikke huske sidens url, og går jeg tilbage i IE, får jeg heller ikke nogen hjælp der. Kan man ikke få et tool som gemmer alle url´s i den rækkefølge som man surfer dem. En lang liste af url´s. På IE får du alt også billeder og henvisninger på sider du ikke har været på. Cookies på alt muligt. Det jeg søger er " Kun " url´s i den rækkefølge jeg har været på. |
Du må kigge det forkerte sted i IE for det er lige netop det jeg får i min :) Jeg bruger det i øvrigt hele tiden - jeg kan nemlig heller ikke huske hehe |
Se det var et svar jeg kunne bruge. Mange tak ! ( Har brugt denne før : C:\Documents and Settings\maximal_dk\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files ) |