Det er jo således ikke tilfældet. Så lad mig få dette på det rene, man skal kun skrive positivt om en udbyder, og når en kunde siger de har problemer skal man bare sige "Jamen jeg har 40 domæner hos dem og det er fint", eller komme med en mere uddybende forklaring på problemet (efter bedste evne). Du er helt forkert på den, kritik er godt da det fremmer kvaliteten. Faktum er at når _det samme problem_ kommer igen uge efter uge er det vel rimeligt at nogen kommer med noget kritik. Du, som ansat hos Surftown, burde vide alt om disse ting. |
Tim J. Nielsen:jonas33:syntes nu tit der er nogen der ryger en tur genem maskinen herinde og syntes da at indlægene i denne tråd viser at der er mange tilfredse meebox brugerNu handler tråden jo sådan set ikke om graden af tilfredshed blandt Meebox' kunder, men om, at der sidder en person med et problem. Det hjælper ham ikke, at størstedelen af Meebox' kunder er tilfredse.
nu var den mere til søren end til trådstarter .... nu syntes jeg også tråden har taget en drejning hen imod sørens kamp mod meebox