Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox - utrolig langsomt?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Kruse:
Det er ærlig talt ikke klart for mig, om Søren er en konkurrrent til Meebox

Det er jo således ikke tilfældet. Så lad mig få dette på det rene, man skal kun skrive positivt om en udbyder, og når en kunde siger de har problemer skal man bare sige "Jamen jeg har 40 domæner hos dem og det er fint", eller komme med en mere uddybende forklaring på problemet (efter bedste evne). Du er helt forkert på den, kritik er godt da det fremmer kvaliteten. Faktum er at når _det samme problem_ kommer igen uge efter uge er det vel rimeligt at nogen kommer med noget kritik. Du, som ansat hos Surftown, burde vide alt om disse ting.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 16:37

Tim J. Nielsen:

jonas33:
syntes nu tit der er nogen der ryger en tur genem maskinen herinde og syntes da at indlægene i denne tråd viser at der er mange tilfredse meebox bruger 

Nu handler tråden jo sådan set ikke om graden af tilfredshed blandt Meebox' kunder, men om, at der sidder en person med et problem. Det hjælper ham ikke, at størstedelen af Meebox' kunder er tilfredse.

nu var den mere til søren end til trådstarter .... nu syntes jeg også tråden har taget en drejning hen imod sørens kamp mod meebox

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren, 

Så du mener, at man kun kontakter deres support hvis man er utilfreds med dem el. lignede? 
Jeg har kontaktet dem adskillige gange, fordi jeg søger om råd til hvordan jeg gør forskellige ting. 

Vh.

Mads

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)