Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox - utrolig langsomt?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kingbo:
hvor meebox også kom og skrev i tråden.

Patrick siger jo de kan køre mange domæner per server så det er vel løst nu.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:21
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Søren.Pedersen:

Mads:
Derudover er deres chat-support super god!

hvis nu du er så tilfreds er spørgsmålet jo så, hvorfor kontakte dem via chat....

Stop dog med den negative holdning. Så sent som i dag kunne jeg ikke finde udaf at skifte DNS, jeg spurgte i Chat, også gjorde de det gratis for mig. Ren nydelse.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Søren.Pedersen:

Mads:
Derudover er deres chat-support super god!

hvis nu du er så tilfreds er spørgsmålet jo så, hvorfor kontakte dem via chat....

Jeg tror efterhånden ikke, der er mange herinde der er i tvivl om, at du har et horn i siden på Meebox. Din opførsel er dog dybt useriøs, og ovenstående kommentar er noget af det mest deperate, jeg har set fra dig til dato.
Tror du seriøst selv på, at du gavner din egen sag, ved at gå til angreb på Meebox's kunder på den måde? 
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 15:32

Bo Kruse:
Tror du seriøst selv på, at du gavner din egen sag,

Nu ved jeg ikke hvad du hentyder til, har ingen sag her, har en logisk indgangsvinkel til alting, hvis du ikke kan forstå logikken er det vel dit problem og ikke mit?

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:34

Anders Hansen:

Hej Amino'er. 

Vi har flere gange Meebox har været utrolig langsomt, hvilket de også endte med at anerkende engang før jul og upgradere deres servere. Vi er oplever imidlertid stadig meget lange loadtider. Jeg har som test langt en kopi af en af vores sider hos Meebox op hos en konkurrent i samme prisleje og foreløbig er load tiderne 200-300% hurtigere. 

Er der andre der oplever det samme?

Hej Anders,

Jeg er ked af at høre om din dårlige oplevelse, og at du får et så markant bedre resultat andre steder. Har du læst vores seneste blog hvor vi netop kommer ind på hvad det er der forgår, og hvad det er vi arbejder på?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 15:39

Bo Kruse:
herinde der er i tvivl om, at du har et horn i siden på Meebox.

Har jeg overhovedet ikke. Jeg skrev for år tilbage at disse problemer de har ville komme, de gad ikke lytte og nu sidder de og hælder vand ud af ørerne og snakker om bedre hardware/infrastruktur etc etc og i mellemtiden fylder de flere og flere kunder på deres servere, men det er jo lidt ligesom surftown ikk?

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Bo Kruse:
Tror du seriøst selv på, at du gavner din egen sag,

Nu ved jeg ikke hvad du hentyder til, har ingen sag her, har en logisk indgangsvinkel til alting, hvis du ikke kan forstå logikken er det vel dit problem og ikke mit?

Logisk indgangsvinkel? Så det du siger er, at du forholder dig udelukkende til holdbare og gyldige argumenter? Men samtlige af dine indlæg viser jo netop, at dine argumenter ikke er bygget op af fakta, og er ren utopi og vildt gætteri. Derfor er det du skriver netop fuldstændig ulogisk og utroværdigt, og derved uden sammenhæng og relevans for brugerne.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bo Kruse:
Jeg tror efterhånden ikke, der er mange herinde der er i tvivl om, at du har et horn i siden på Meebox. Din opførsel er dog dybt useriøs, og ovenstående kommentar er noget af det mest deperate, jeg har set fra dig til dato.

Mon ikke det er fordi Søren nok er en konkurrent til Meebox, og grøn af misundelse over deres succes.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 15:48
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
Mon ikke det er fordi Søren nok er en konkurrent til Meebox, og grøn af misundelse over deres succes

Der tager du fejl.

Hvis du måler success i at dine kunder sidder på Amino uge efter uge og klager over hastigheden så ønsker jeg dig "success" med dit cloudsprout :-) 

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 15:50

Patrick - Meebox:
ikke er bygget op af fakta

Er de bestemt:

Lad os tage nogle fakta:

Kunderne klager over hastigheden

Meebox fylder flere kunder på de servere der ikke kan følge med

er der noget du ikke helt forstår her? Er det ikke dig der har "styr på serverne"?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)