Hej Aminoer. |
Hvis du sørger for at få lavet korrekt 301 redirect på alle dine url'er vil du i teorien ikke miste placeringer.
Hej Aminoer. |
Hej Martin. Nej, du behøver slet ikke at miste noget, hvis det bliver gjort rigtigt. |
Hvis man skal ha lavet det, hvem er det så lige der laver det for en? Web designeren? hosten? Jeg aner ikke hvordan man gør det. |
Hej Martin, Hvis dem der sætter det op for dig, gør det korrekt, så burde dine potentielle skader være minimale. Man kommer ikke uden om at Google lige pludselig bliver præsenteret for et helt nyt site, med mulige nye URL'er mv. Det handler om at gøre Googles forvirring, så lille som muligt, så jeres forventede tab i rankings bliver så kort som muligt. Men i langt de fleste tilfælde, vil du ikke kunne undgå et midlertidigt dyk i de organiske søgeresultater. Held og lykke med flytningen - og fedt at du begynder med Magento. Hvis du har brug for hjælp til Magento eller har andre spørgsmål, er du altid velkommen til at smide mig en mail eller en PM. |
Hvem laver de 301,ere på mine url'er, så jeg mister så lidt som muligt? Jeg er ikke ret klog på det her område. |
Det gør vi for kunderne når vi flytter en shop til Magento. |
SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com
Man mister altid på 301 redirect - ligegyldigt hvordan man ellers bærer sig ad. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Kan så tænke mig til at det koster en formue, at få SEO folk til at sidde og lave 301 redirects til de nye sider? |