Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress template hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg leder efter et Wordpress template og det er lige meget om der koster penge eller er gratis.

Tanken med templaten er at den skal kører med Google Adsense og at man skal have muligheder for at hente forskellige e-aviser ind i - enten som standard eller via et modul. Er der nogle der kan komme med deres input til dette

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:00

Martin Friis Guldborg:
Er der nogle der kan komme med deres input til dette

Omkring templatet så kan du tjekke themeforest, elegantthemes eller woothemes,og vælge et du synes er pænt. Når du skriver "man" skal have mulighed hente e-aviser ind, så er jeg ikke sikker på om du mener "jeg" eller brugeren.

Men i WordPress er det under alle omstændigheder muligt at lægge PDF´er til download, hvis det er det du mener.

Generelt skal du nok beskrive dit projekt lidt mere detaljeret hvis du vil have nogle gode præcise indputs.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 13:17

Thomas Frost:
Generelt skal du nok beskrive dit projekt lidt mere detaljeret hvis du vil have nogle gode præcise indputs.

Hej Thomas,

Det jeg ønsker er ikke at man kan downloade en PDF - men hvis vi f.eks. tager Føtex tilbudsavis så vil jeg gerne have mulighed for at den besøgende kan læse denne tilbudsavis direkte på sitet. Så jeg leder efter et theme der kan være bygget til dette eller et modul/plugin der kan styrer dette.

Håber at det bliver mere mening :) 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 23:12

Er der andre med feedback?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 10:28

Er der slet ingen med input til dette spørgsmål - eller ligger det i den forkerte kategori?

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 10:46

hej martin jeg bruger wootheme canvas og kunne da også forstille mig at sådan et element ville kunne sættes ind 

lidt offtopic den lommeregner der ligger på dit site er det egen kreation nørkler selv lidt med lommeregner du kan se dem her hvis det har int calcool

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)