Hejsa Jeg har webshoppen www.Børneplakater.dk hvor jeg sælger mine egne designede kunst plakater til børn og barnlige sjæle. Jeg kunne godt tænke mig at udvide mit sortiment med salg at wallstickers, som jeg også selv designer. Kender i et sted, hvor jeg kan få sådan nogen lavet i en rigtig god kvalitet og til en god pris?
Med venlig hilsen Mitzie |
Der er mange som kan lave wallstickers.
Du skal dog være opmærksom på nogle af de forskellige begrænsninger der er alt efter hvilken måde de bliver lavet på.
De to meste brugte metoder er enten at skære motivet ud af en gennemfarvet folie. Dette er den enkle løsning, men har den begrænsning at motivet så kun er i en farve. Alternativt, hvis motiver skal have mange farver og/eller glidende farveovergange, printer man motivet på en hvid folie og så efterfølgende kontourskærer det så den overskydende folie kan fjernes.
Men over for slutbrugeren kan der også være nogle lidt besværlige ting. Vi oplever bl.a. at typisk privatkunder gerne vil have nogle wallstickers som både sidder godt fast og er lette at montere - men samtidigt også er lette at fjerne igen uden at man kan se at det har siddet på væggen. Og dette er simpelthen noget der ikke kan lade sig gøre. Hvis det skal sidde rigtig godt fast, så er det også svært at få af igen.
Endvidere er der også mange forskellige typer vægge og mindst lige så mange forskellige typer malinger de er malet med. Så noget der sidder rigtig godt fast på en tapeseret væg malet med en høj glans, sidder ikke nødvendigvis lige så godt fast på en pudset murstensvæg.
Men hvis det er noget du godt vil videre med, så skal du være velkommen til at kontakte mig.
Du kan eventuelt sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk
Vi laver selv mange former for wallstickers i forbindelse med produktioner er messestande, udsmykning af butikker.
Her er et eksempel på et wallsticker i en noget større skala:
/Jesper