Det virker som om at I har fjernet noget af "eksklusiviteten" fra jeres gamle shop. Tilgengæld er jeg rimelig sikker på at I vil se en markant forbedring i konverteringen, så det bliver spændende. I må meget gerne smide mig en mail, når I når lidt længere i forløbet og fortælle hvordan jeres resultater har været op imod det gamle.
Jeg tillader mig lige at smide et dump fra Google, som viser hvordan jeres gamle opsætning var:
Syntes det er et meget fint design det nye... Men savner noget salgs Call to Action på de ure i toppen... Da jeg pudsede brillerne kunne jeg godt se en tekst hvor der stod køb nu, men ville også godt kunne se det uden at pudse brillerne ;-)
Jeg ville helt klart handle hos jer - så umiddelbart kan jeg rigtigt godt lide shoppen.
Eneste ulempe er dog at i ikke tager ensartede billeder af jeres ure og jeg mangler flere billeder af urene på et håndled, det hjælper på beslutningsprocessen.
iHuman.dk - Få en ekstra virtuel medarbejder til din hjemmeside!
Det er et udmærket design :-) Meget cleen ligesom det gamle.
Har du fået gang i salget?
Det begynder så småt, Januar er jo altid lidt tam grundet udsalg - men det er gået ganske udemærket, og nu begynder vi at kunne mærke at folk har fået løn, og skal se pisse godt ud - også er der jo kun et sted at finde sit ur :)
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Hvis jeg skulle komme med et forbedringsforlag; så lad være med at sende kunderne ind i deres indkøbskurv, når de lægger en vare deri. Hvis i opfordrer kunden til at slutte salget allerede ved første vare, er chancen for at de køber mere dermed mindre.