Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første affiliate-og AdSense-side i luften: GratisBudget.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Som en del af min læringsproces omkring SEO og linkbuilding har jeg smidt GratisBudget.net online for et par dage siden! To dage blev brugt på at bygge den. Jeg er kraftigt inspireret af jer dygtige iværksættere herinde, og ville gerne høre jeres tanker mht. siden? Igår begyndte jeg på linkbuilding, har tilmeldt mig nogle fora og skrevet et par indlæg, og jeg regner med at gøre dette mere. Igår havde siden en indtjening på AdSense på 8 kr... mange bække små, som man siger :) De gratis budgetter jeg har liggende er MEGET basale, men min målgruppe er også primært unge enlige, unge par og nye forældre.

Jeg vil gerne gøre følgende i fremtiden:

-Linke den til min Google+

-Finde et star-rating plugin, så siden kan vises med stjerner på Google (skal så først finde ud af hvordan det virker)

-Rense sidens optræden med title og desc på Google (skal lige lære det først!)

-Mere intern og ekstern linkbuilding

-Installere SimpleURL og køre affiliate fra bloggen.

Er der mere jeg skal være opmærksom på?

Al kritik er velkommen :)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 07:59

Går ud fra, at der er brugt WordPress på siden? I så fald kan du benytte plugin'et "GD Star Rating" stjerner på Google.

Title og side descr. kan klares med "WordPress SEO"-plugin. Det bedste der findes p.t., efter min mening.

Har ikke rigtigt noget kritik - Synes siden er super fed. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 13:54

Helt enig med Tobias om GD  Star Rating og Wordpress SEO af Yoast. Sidstnævnte gør det meget simpelt at sætte titler og Meta descriptions.

Jeg ville vælge en URL struktur i Wordpress uden datokategorien (den del af din URL som hedder "/2013/01"). Der er jo ikke noget datorelevant på din blog, det skulle gerne være evergreen content :-)

Jeg ville personligt droppe den Adsense linkunit du har under menubjælken. Jeg synes den deler siden lidt mærkeligt op, og de reklamer som vises er for mig ikke super relevante. Men du kan jo også vente og se om netop denne reklameblok bliver en guldgrube. Hvis ikke, så ville jeg fjerne den.

Ud fra domænenavn og titel får jeg det indtryk, at det hele drejer sig om at lægge budget. men du har jo også en masse andre tips til at spare udgifter, så måske du skulle tydeliggøre et sted at det drejer sig om at lægge budget og tips til at spare penge. 

Ellers er jeg enig i at det faktisk ser rigtig flot ud. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 14:16

Tusind tak for den super konstruktive kritik! :) det vil jeg tage til mig og arbejde videre med.

Selve konceptet med siden er de gratis budgetter, men for at få indhold på siden vil jeg forsøge at lave nogle lange blog indlæg ud fra de søgeord jeg formoder og satser på at folk vil finde min side igennem.

Hvis der er mere feedback så sig endelig til! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)