Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spiralkalendere - hvor skal jeg få dem trykt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nogen anbefale et godt trykkeri til at trykke spiralkalendere?

Der er tale om et sted mellem 2.000 og 10.000 kalendere.

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:11

Hej Alei

Jeg kan godt hjælpe dig med at få lavet dine spiralkalendere. 

Vi kan desværre ikke regne dem online, endnu på www.billigtryksag.dk men det er på trapperne.

Send mig en mail på mn@billigtryksag.dk, så jeg sørge for at lave et godt tilbud til dig, der passer lige til dine specifikationer. 

De bedste hilsner 

Mark Nygaard

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 01:59

Tak for hjælpen - kan du evt. referere til et sted hvori de forskellige muligheder for udformning, formater, materialebeskrivelse etc. er yderligere beskrevet?

Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:47

Alei:
Tak for hjælpen - kan du evt. referere til et sted hvori de forskellige muligheder for udformning, formater, materialebeskrivelse etc. er yderligere beskrevet?

Hej Igen

Jeg har desværre kun denne side http://billigtryksag.dk/opsaetning/papirkvaliteter Hvor alle vores papir kvaliteter er beskrevet.

Udformning  og formater kan du næsten selv bestemme. vi kan lave dem fra A6 Op til A1. vi kan udstanse dem i næsten alle former. 

Er det en almindelig vægkalender du vil have lavet, eller er det en bord/lommekalender? 

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 12:33

Fantastisk, jeg kigger på det. Der er tale om alm. lommekalendere. Størrelsen afhænger af pris per cm2 vs totalpris optimeret mod ROI og total cm2.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)