Spiralkalendere - hvor skal jeg få dem trykt?
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Alei
Skrevet
31-01-2013 kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Kan nogen anbefale et godt trykkeri til at trykke spiralkalendere?
Der er tale om et sted mellem 2.000 og 10.000 kalendere.
Svar
Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Mark Nygaard
Skrevet
01-02-2013 kl. 09:11
Svar
Hej Alei
Jeg kan godt hjælpe dig med at få lavet dine spiralkalendere.
Vi kan desværre ikke regne dem online, endnu på www.billigtryksag.dk men det er på trapperne.
Send mig en mail på mn@billigtryksag.dk, så jeg sørge for at lave et godt tilbud til dig, der passer lige til dine specifikationer.
De bedste hilsner
Mark Nygaard
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Alei
Skrevet
24-02-2013 kl. 01:59
Svar
Tak for hjælpen - kan du evt. referere til et sted hvori de forskellige muligheder for udformning, formater, materialebeskrivelse etc. er yderligere beskrevet?
Svar
Fra Hammel
Tilmeldt 16. Feb 12
Mark Nygaard
Skrevet
25-02-2013 kl. 10:47
Svar
Tak for hjælpen - kan du evt. referere til et sted hvori de forskellige muligheder for udformning, formater, materialebeskrivelse etc. er yderligere beskrevet?
Hej Igen
Jeg har desværre kun denne side http://billigtryksag.dk/opsaetning/papirkvaliteter Hvor alle vores papir kvaliteter er beskrevet.
Udformning og formater kan du næsten selv bestemme. vi kan lave dem fra A6 Op til A1. vi kan udstanse dem i næsten alle former.
Er det en almindelig vægkalender du vil have lavet, eller er det en bord/lommekalender?
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Alei
Skrevet
25-02-2013 kl. 12:33
Svar
Fantastisk, jeg kigger på det. Der er tale om alm. lommekalendere. Størrelsen afhænger af pris per cm2 vs totalpris optimeret mod ROI og total cm2.
Svar