Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Østasien der ikke ruinere dig ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle aminoer.

Jeg går og leger med ideen om at importere racercykler fra Taiwan. Jeg har fundet leverandøren, men han leverer kun til nærmeste havn. ( Taichung ) Men hvordan undgår jeg en regning på 25-60.000 på fragt ? Er der billigere måder end firmaer som TNT, UPS osv.  Kasserne er 1430 x 220 x 700 mm og vejer 10 kg stykket. 

på forhånd tak :-)

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have fat i en uafhængig agent, som oftest er en del billigere. Hvis du har tid til at sende med skib, så gør det, da det er meget billigere ved lidt større mængder. Jeg kender ikke prisen fra Taiwan, men tror det koster max 3000,- $US at sende en hel 20' container. Måske andre herinde kender priserne fra Taiwan.

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn.

Spændende projekt med racercyklerne.

Når vi sender en container fra Taiwan og til Danmark, er prisen ca 2000 USD inklusiv alt herunder indfortolding og forsikring mv.

Så det er ca. der priserne på en hel container ligger.

Skal du sende mindre end en hel container, så skal du indhente tilbud på din aktuelle forsendelse fra gang til gang for at opnå de bedste priser.

Du er velkommen til at stille yderligere spørgsmål - så skal jeg forsøge at hjælpe så godt jeg kan :)

Mange Hilsner

Martin B.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenn2868:
Er der billigere måder end firmaer som TNT, UPS osv.  Kasserne er 1430 x 220 x 700 mm og vejer 10 kg stykket. 

 

Der er jo flere muligheder for at få godset hjem billigere. Men det afhænger af godsmængde og ønskede transittid.

 

Almindelig konsolideret luftfragt transit tid  3-6 dage

Søfragt er billigt ved store mængder (flere kubikmeter) transittid ca. 29-35 dage 

 

Jeg håber virkelig du har styr på alt mht fortoldning for det kan blive en virkelig dyr fornøjelse hvis du bruger en forkert varekode når der er tale om cykler.

 

MVh

Ravn

 

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)