Hej allesammen Efter at have kørt med vores "beta" hjemmeside det sidste lange stykke tid, har vi nu fundet tid til at kunne opdatere den. Der skal ske rigtig mange spændende ting, så siden bl.a. bliver meget mere informativ for den potentielle kunde. En af de større ting vi har planer om, er at starte en blog, hvor vi vil lave indlæg omkring vores virksomhed, give gode råd og andre spændende og brancherelevante ting. Det er meningen, at bloggen også skal fungere som søgemaskineoptimerende. Jeg har derfor nu sat mig for, at designe udseenet på bloggen - det er noget som jeg aldrig har prøvet før. Jeg har hentet lidt inspiration til opbygningen, fra andre blogge rund omkring. Du kan se det eventuelle design her: Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget feedback på selve designet. Jeg har som sagt aldrig beskæftiget mig med den slags før, så jeg er næsten helt blank hvad det angår. Mangler det nogle vigtige ting? Er skrifttypen fin? Er det en god idé at have et kommentarfelt? Hvad tænker du generelt omkring designet? Jeg tager også gerne imod gode råd om "blogging". Er der noget jeg skal være mere opmærksom på, udover brug af ord, når bloggen skal være SEO-venlig? ps. Bloggen kommer ikke til at ligge under "info" på siden. Jeg ser frem til at høre jeres mening og gode råd. Med venlig hilsen Tobias Eberhard / Bleep Films |
Det er da ikke fordi det er grimt, men mangler der ikke en form for design? Altså du har absolut intet der adskiller de forskellige elementer, men blot smidt alt ind på en ensfarvet baggrund.