Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Supertilbud på tablets - Meget begrænset mængde! - Kinesisk Nytårstilbud!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er som de fleste ved, I gang med at starte en importforretning der primært koncentrerer sig om Elektroniske Gadgets. Første skridt er UpTablets, et navn for billige android tablets, som importeres fra Kina.

Som nogen måske også ved, så holder kineserne nytår i februar, og det vil vi gerne fejre med dem ved at tilbyde restlageret af 7"-tablets til spotpris! Så er vi klar til at fylde hylderne op igen, når nytåret er slut.

De sælges først til mølle og jeg bruger timestamps på PMs og emails (kb (at) uptablets.dk), når alle 6 er solgt er tilbuddet slut.

Alle priserne er ex. Moms og ex. 59,- i fragtomkostninger.

4x Tablet A: UpTablets Mini 

DE TO FØRSTE DER BESTILLER FÅR ET GRATIS COVER MED

7" minder en del om den Denver der florerer en del i tilbudsbladene for tiden, dog med marginalt bedre specs;

Android 4.0

1.2 Ghz Processor

512Mb DDR3 Ram

Wifi

8GB Hdd + Mulighed for Udvidelse op til 32GB

0.3 (front) kamera

God til: Den lette bruger der måske bare vil have en lille tablet som ebogslæser, surfing eller måske lidt spil. God til børn.

Pris: 500,- pr. styk 

2x Tablet B: UpTablets Power 3G (hvid bagpå)

7" Lækker tablet med 3G, for en 3G tablet er det her MEGET billigt.

DEN FØRSTE DER BESTILLER EN AF DISSE FÅR ET GRATIS COVER(HVIDT) MED

Android 4.0

1.2 Ghz Processor

1024Mb DDR3 Ram

Wifi+3G

8GB Hdd + Mulighed for Udvidelse op til 32GB

0.3 (front) + 2MP (bag) kameraer

God til: Igen til de lettere behov, men på grund af 3G appelerer den mere til folk på farten. Den har også et meget pænere display, til afspilning af fx. Videoer.

Pris: 895,- pr. styk

BONUS TILBUD: 2x 7" KeyboardCovers (med dansk layout)

Pris: 95+moms - Kun ved samtidig køb af en af de 2 tablets, ellers er prisen 195,- (inkl. Moms)

Coverne er af OK kvalitet til at beskytte din tablet mod stød og ridser, det er ikke noget ægte læder, men de klarer jobbet okay så længe man ikke er for voldsom og kaster rundt med det.

Uddybende Informationer:

Tilbuddet er gyldigt i en uge løbende fra d. 1/2 til d. 8/2 eller så længe lager (6 tablets) haves. 

Alle priserne er ex. Moms og ex. 59,- i fragtomkostninger.

Trustpilot: UpTablets

Med I kassen: Oplader, USB-stik, USB-converter (bla.a til keyboardcover) og manual (engelsk)

Ofte Stillede Spørgsmål:

Spørgsmål: Er det noget billigt bras?

Svar: Nej, det er klart at du ikke får en tablet på højde med en iPad til disse priser, men vi samarbejder direkte med forhandleren i Kina om at levere produkter af høj kvalitet til billige penge. På den måde kan alle få råd til en tablet. Og lad os være ærlige, er det ikke lidt overkill med en 5000 kroners ipad til at spille angry birds på? (Ja, disse kan sagtens spille Angry Birds ;-))

Spørgsmål: Returnering og Reklamation?

Svar: Du har 7 dage til at ombestemme dig, og så skal varen være i samme stand som da du fik den. Du afholder selv udgiften for returnering. Skulle der opstå fejl på tableten betaler UpTablets naturligvis for omkostninger i forbindelse med dette og sørger for din tablet bliver repareret eller erstattet.

Spørgsmål: Hey! Jeg kan få tilsvarende tablets billigere på Alibaba og Aliexpress!!

Svar: Det er helt rigtigt. Det vi tilbyder er dog salg med et dansk firma, så dine rettigheder som forbruger sikres. Derudover er du garanteret ikke at handle med svindlere, du får det produkt du bestiller og vi sender fra dag til dag. Det synes vi er værd at betale lidt ekstra for.

Spørgsmål: Jeg er solgt! Hvordan køber jeg?

Svar: Send din bestilling på PM eller email (kb (at) uptablets.dk) - Jeg godtager ikke svar her i tråden som bindende køb.

Er der flere spørgsmål, bare skyd - Jeg ser frem til at svare dem og forhåbentlig også sælge et par stykker.

Kristoffer Broholm

Direktør, UpTablets.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 15:02

PM sendt :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 16:33

3x A er solgt. Regner ikke med at de sidste holder meget længere end i aften - vær hurtige!

Tabletsne vil blive afsendt såsnart betaling fremgår.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 20:05

Update: Sidste A'er er solgt. Så nu er det altså kun de 2 B og 2 keyboardcovers der er tilbage.

For lige at sætte ekstraskub i det giver jeg et keyboardcover med til den næste der køber én af B'erne.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 22:35

Update: én køber af A er sprunget fra og der er derfor en tilbage igen. Der er derudover stadig 1 B'er tilbage og 1 keyboardcover, hvis det skulle have interesse.

Mvh

Kristoffer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)