Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde vil se CE mærket

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Alle webshop ejere kender sikkert til det her! En vansklig kunde, der vil alt! forlange rabat, utilfreds og se alt muligt!

Kunden vil ny gerne se CE mærket på de købte ladere fordi han har hørt de kan brænde?? Efter jeg sagde vi ikke kunne give ydligere afslag i prisen. Min leverandør har ce, rohs osv. Mærke på opladern men jeg vil ikke sende den til ham da han har en tøjbutik, og på den måde finde ud af hvem min leverandør er. På ce certifikat står leverandørs firmanavn, adresse osv.

Hvad kan jeg gøre? Kan jeg nægte at vise ham den og annulere handlen!

På forhånd tak :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:36

Den nemmeste måde at gøre dette på er i min verden blot at sige at han ikke kan få rabatten og han bliver nød til at sende retur. 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 14:54

Nu har jeg aldrig prøvet at have en vanskelig kunde:) men tror du ikke bare at kunden køber et andet sted uanset hvad du gør?

Han har jo bedt om ekstra rabat ude at få det, så han er nok i forvejen motiveret til at lede andre steder.

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Skrevet kl. 14:56

Det er desværre sådan at kunden har fået 4 oplader og ikke er tilfreds med dem :/

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 14:59

Hvorfor lade ham så ikke returnerer dem? Du kan uanset hvad du gør ikke gøre ham tilfreds.

Socks & Me

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Skrevet kl. 15:06

Ja, det har jeg skrevet! Oss at vi naturligvis betaler retur forsendelsen! Men tvivler på at den er færdig her! :p

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 15:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så har du også ydet en fin service, du behøver jo ikke betale returportoen.

Socks & Me

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 20:23

Hvorfor kan du ikke bare fjerne leverandørens navn fra Certifikatet.  Husk iøvrigt på at det er dig der er ansvarlig hvis det viser sig at det er et uægte CE certifikat.  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 20:26

Niels Lund Hansen:

Det er desværre sådan at kunden har fået 4 oplader og ikke er tilfreds med dem :/

Hvorfor er det at kunden er utilfreds med opladerne?  har der evt. været brand i nogle af dem? 

Så så fald må vi håbe du har en god produktansvarsforsikring.

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 07:28

Så vidt jeg ved - men er ikke 100% sikker - må man ikke sælge elektriske produkter i Danmark som ikke har CE mærket. Kan du ikke bare skrive på din webside at alle dine produkter er CE mærket?

Jeg har lige købt en ny printer og der stod CE mærket på kassen, så burde det vil også stå på den emballage din kunde har modtaget?

Socks & Me

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)