Hej aminoer. |
Den nemmeste måde at gøre dette på er i min verden blot at sige at han ikke kan få rabatten og han bliver nød til at sende retur.
Hej aminoer. |
Den nemmeste måde at gøre dette på er i min verden blot at sige at han ikke kan få rabatten og han bliver nød til at sende retur. |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Nu har jeg aldrig prøvet at have en vanskelig kunde:) men tror du ikke bare at kunden køber et andet sted uanset hvad du gør? Han har jo bedt om ekstra rabat ude at få det, så han er nok i forvejen motiveret til at lede andre steder. |
Med venlig hilsen Carsten
Det er desværre sådan at kunden har fået 4 oplader og ikke er tilfreds med dem :/ |
Hvorfor lade ham så ikke returnerer dem? Du kan uanset hvad du gør ikke gøre ham tilfreds. |
Ja, det har jeg skrevet! Oss at vi naturligvis betaler retur forsendelsen! Men tvivler på at den er færdig her! :p |
Så har du også ydet en fin service, du behøver jo ikke betale returportoen. |
Hvorfor kan du ikke bare fjerne leverandørens navn fra Certifikatet. Husk iøvrigt på at det er dig der er ansvarlig hvis det viser sig at det er et uægte CE certifikat. |
Hvorfor er det at kunden er utilfreds med opladerne? har der evt. været brand i nogle af dem? Så så fald må vi håbe du har en god produktansvarsforsikring. |
Så vidt jeg ved - men er ikke 100% sikker - må man ikke sælge elektriske produkter i Danmark som ikke har CE mærket. Kan du ikke bare skrive på din webside at alle dine produkter er CE mærket? Jeg har lige købt en ny printer og der stod CE mærket på kassen, så burde det vil også stå på den emballage din kunde har modtaget? |