Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån af varevogn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er

Jeg står og skal af sted på nogle messer og kræmmermarkeder og har et håb om at finde en virksomhed der på lovlig vis kan låne mig en varevogn eller kassevogn til transport i disse tidsrum (mod betaling selvfølgelig) Jeg har kigget på et par udlejnings firmaer og kan ikke lade være at tænke at det må kunne gøres billigere!. Så smid et tilbud efter mig hvis du mener du kan opfylde dette behov.

Mit firma er baseret i Ballerup København. De datoer de drejer sig om er pt den 19 til 21 april og 3-5 Maj

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 14:22

Desværre er det nok de færreste forsikringsselskaber, der vil se positivt på privat biludlejning. Hør i stedet de forskellige selskaber om ikke du kan få en særaftale.

Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 14:25

Det har du nok ret i!.

Måske jeg skulle ændre mit spørgsmål til "Er der nogle der kan anbefale en bil udlejer der har priser inden for rimlighedens grænser?"

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:49

Hej Henrik.

Prøv www.one2move.dk - her kan du forudkøbe kilometerforbrug til bilerne hvilket gør dem billigere.

Ellers prøv Vestergaards Autoudlejning.

Good Luck!

Mange Hilsner

Martin B.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)