Spændende hehe:-) jeg slukker for alarm kl: 7:20, fodrer ungerne og afleverer dem i børnehave og vuggestue.. Og så kommer jeg hjem for at spise morgenmad, som består af kop te og et stykke ostemad..
Derefter tjekker jeg facebook, eb og bt hehe.. Og min hotmail og gmail og vigtigst af alt, jobnet.dk.. Dernæst tjekker jeg min hjemmeside
Jeg gør som alle andre her, tjekker det hele via mobilen. Jeg ringer efter kaffen, som bliver serveret på sengen. Når jeg er klar til at stå ud af sengen, et sted mellem 08.00 og middag, så er det vigtigste akutte online arbejde og telefonsamtaler klaret, og så er jeg klar til at gå ned på kontoret, og give det en skalle indtil et sted mellem 21 og 03.
Jeg står op ved 6 tiden , slukker for iphone alarmen. Gør mig klare til arbejde, mens mine tanker kører noget i retning af..." tag dig sammen, få besøgt nogle frisører idag og spørger om deres indkøbsvaner osv." Tager på arbejde... Kommer hjem ved 17 tiden.. Spiser mad mens jeg tænkeeeer... Gaaaab, jeg er for træt til noget. De frisøre må vente til weekenden"
Boysen, jeg kan se du ik modtager betaling online. Hvis kunden ik betager fakturen, så ligger du vel igen i fosterstilling og venter på pengene bliver indsat på din konto :)