Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det første du gør om morgenen?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende hehe:-) jeg slukker for alarm kl: 7:20, fodrer ungerne og afleverer dem i børnehave og vuggestue.. Og så kommer jeg hjem for at spise morgenmad, som består af kop te og et stykke ostemad..

Derefter tjekker jeg facebook, eb og bt hehe.. Og min hotmail og gmail og vigtigst af alt, jobnet.dk.. Dernæst tjekker jeg min hjemmeside
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør som alle andre her, tjekker det hele via mobilen. Jeg ringer efter kaffen, som bliver serveret på sengen. Når jeg er klar til at stå ud af sengen, et sted mellem 08.00 og middag, så er det vigtigste akutte online arbejde og telefonsamtaler klaret, og så er jeg klar til at gå ned på kontoret, og give det en skalle indtil et sted mellem 21 og 03. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Ann :
Det er egentlig en sjov debat :-)
Ja sjovt at nogen har så god tid. Der er ikke meget iværksætteri i det her.

Med fare for allerede at lyde som en af de gamle sure mænd oppe på balkonen (og det lever jeg med) - så forundres jeg over - gang på gang - og nu endnu en gang - hvilke indlæg der laves enten for at få noget SEO værdi for sin virksomhed eller bare for at få nogen at snakke med.

Nu må vi sikkert ikke glemme hyggen - men vi skal heller ikke glemme hvad Amino som udgangspunkt var tiltænkt. Som jeg ser det er problemet i dag antallet af brugere der laver så mange indlæg om ligegyldige ting / almindeligheder at det væsentlige forsvinder.

Vil god slå et slag for at Amino finder en metode til at sikre at det væsentlige bliver fremhævet hvilket jeg også tror vil blive Aminos styrke. Mit skud fra hoften -  jeg tror at på et tidspunkt frasorterer Google forums med ligegyldige almindeligheder og der kunne Amino ende hvis ikke Amino går aktivt ind og sikre kvalitet i hvad der indekseres af google - her tænker jeg på at google bør ikke se indlæg som disse.

I gamle dage da der var noget der hed fastnet telefon var der 0059 - nu ser det ud til at Amino er ved at overtage og det skulle vi helst ikke hen i - synes jeg.

God weekend -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Nu er disse indlæg jo skrevet i "Cafe og hygge", så jeg mener ikke at de støjer. Hvis ikke man er interesseret i de sjove og skæve indlæg, går man da bare udenom den kategori.

Mvh Carsten

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:
Nu er disse indlæg jo skrevet i "Cafe og hygge", så jeg mener ikke at de støjer. Hvis ikke man er interesseret i de sjove og skæve indlæg, går man da bare udenom den kategori.
Det kan jeg kun give dig ret i - imidlertid er det med interesse for Amino´s ve og vel at jeg laver mit indlæg.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu havde jeg ikke tænkt mig at lave et indlæg her i debatten.

Der bliver jo nød til at være en form for personligt forhold folk i mellem på amino for ellers kommer det da aldrig til at fungere hvis man ikke lære bare en lille smule om hvem der sidder i den anden ende og muligvis kan hjælpe en i nødvendige situationer?

Der bliver jo lavet utallige indlæg i løbet af en dag som omhandler de seriøse henvendelser og guidelines som vi alle nyder godt af. Har da fået en masse viden udenfor mit arbejdsområde via amino som jeg er synes er spændende imputs jeg ikke støder på via bygge branchen. Det kan dog blive for meget it engang i mellem Smile

Men i så fald synes jeg vi bliver nød til at være åbne for at skabe de personlige forhold samtidigt med b2b for det er også sådan man gør i den virkelige verden hvor man skal pleje sit netværk.

Ikke noget angrib, men bare min konstatering.

God aften over hele linjen og så nyd jeres morgen ritualer fremadrettet.

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står op ved 6 tiden , slukker for iphone alarmen. Gør mig klare til arbejde, mens mine tanker kører noget i retning af..." tag dig sammen, få besøgt nogle frisører idag og spørger om deres indkøbsvaner osv."
Tager på arbejde... Kommer hjem ved 17 tiden..
Spiser mad mens jeg tænkeeeer... Gaaaab, jeg er for træt til noget. De frisøre må vente til weekenden"
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

1. bad

2. 20 minutters meditation

3. morgenmad og vække junior

4. afsted på arbejde - tjekke emails og dagens agenda på mobil i metroen

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer bare desværre til at lyde som en af de hersens gamle mænd. Det er sjovt og se de "ældre" hele tiden kører fast i de gamle rutiner, og de gamle gøremål. En smule forandring, og de bliver nød til at lærer at stå på hovedet igen.

- Det ikke særlig innovativ?

I gamle dage var der også noget der hed et diskette drev. Men det betyder jo ikke at vi bruger det i dag?

Synes det her en sjov debat, og jeg synes lign. opslag så som "Må vi se dit skrivebord" (Hvilket vidst nok var startet af Martin selv?) også er gode. De hører hjemme på siden

Per Krabbe:

Ann :
Det er egentlig en sjov debat :-)
Ja sjovt at nogen har så god tid. Der er ikke meget iværksætteri i det her.

Med fare for allerede at lyde som en af de gamle sure mænd oppe på balkonen (og det lever jeg med) - så forundres jeg over - gang på gang - og nu endnu en gang - hvilke indlæg der laves enten for at få noget SEO værdi for sin virksomhed eller bare for at få nogen at snakke med.

Nu må vi sikkert ikke glemme hyggen - men vi skal heller ikke glemme hvad Amino som udgangspunkt var tiltænkt. Som jeg ser det er problemet i dag antallet af brugere der laver så mange indlæg om ligegyldige ting / almindeligheder at det væsentlige forsvinder.

Vil god slå et slag for at Amino finder en metode til at sikre at det væsentlige bliver fremhævet hvilket jeg også tror vil blive Aminos styrke. Mit skud fra hoften -  jeg tror at på et tidspunkt frasorterer Google forums med ligegyldige almindeligheder og der kunne Amino ende hvis ikke Amino går aktivt ind og sikre kvalitet i hvad der indekseres af google - her tænker jeg på at google bør ikke se indlæg som disse.

I gamle dage da der var noget der hed fastnet telefon var der 0059 - nu ser det ud til at Amino er ved at overtage og det skulle vi helst ikke hen i - synes jeg.

God weekend -

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tager en Spiller.........

det er gas Stick out tongue

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)