Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg hurtigst 100 kr til mere

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

fc0712:

Er der nogen af jer der har erfaring med Etoro.com og hvordan det fungerer?

Jeg har prøvet traderush.com

De bedste hilsner

Mohammed

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

fc0712:
Jeg har fået stille en opgave der lyder at jeg har 100 kr og at jeg skal bruge de 100 kr den bedste måde og efter en uge kåres vinderen der har tjent mest

Har din lærer ikke bedre ting at få tiden til at gå med ???

Læs svarene til nu og se hvor meget seriøst der kan bruges for en - går jeg ud fra - elev der skal tænke enten økonomi eller fremtid?? 

Gi pokker i det, og skriv du vil gi dem til "læger uden grænser" hvor du mener de vil give større værdi end noget andet.

Nogle lærere skulle tage sig sammen - med mindre det er kanal xxx og reality

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 02:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

fc0712:
Jeg har fået stille en opgave der lyder at jeg har 100 kr og at jeg skal bruge de 100 kr den bedste måde og efter en uge kåres vinderen der har tjent mest

Har din lærer ikke bedre ting at få tiden til at gå med ???

Læs svarene til nu og se hvor meget seriøst der kan bruges for en - går jeg ud fra - elev der skal tænke enten økonomi eller fremtid?? 

Gi pokker i det, og skriv du vil gi dem til "læger uden grænser" hvor du mener de vil give større værdi end noget andet.

Nogle lærere skulle tage sig sammen - med mindre det er kanal xxx og reality

vh

Jeg synes nu ikke det så dum en idé, som du gør det til. Undervisning skal være med til at give vores unge kreativitet, og ikke bare fylde dem med viden, som de typisk vil glemme hurtigt igen. Vi lever ikke i den sorte skoles tid, men udenadslære og hvad dertil høre. Konkurrencen er, synes jeg, en god øvelse for at få unge elever til at tænke ud af boksen, da man normalt ikke kommer langt for 100 kr. Samtidig kan øvelsen på sigt være med til at sætte nogle iværksætterdrømme i gang hos de unge elever. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:15

Emil Børsting Sørensen:
Vi lever ikke i den sorte skoles tid, men udenadslære og hvad dertil høre. Konkurrencen er, synes jeg, en god øvelse for at få unge elever til at tænke ud af boksen,
Nej da det siger jeg ikke - jeg siger at - øvelsen som "stand alone" er ren beskæftigelsesterapi 

Mon ikke de kan få drømmen uden klasselærens ide om en 100 kr plan - læs i øvrigt svarene

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 02:24 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 02:59

Okay, så jeg har vist misforstået dit svar lidt. 

Troede du mente, han skulle læse de svar der var, og se hvor ubrugelige de var.

Jeg har læst svarene, og synes nok der skal være grundlag for en idé, der er bedre end at så lappen i haven og håbe på, der vokser en plovmand op ugen efter :-)  

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 07:07

Hold et foredrag for forældre og bedste forældre, hvor du fortæller om hvordan det er at være ung i Danmark. Hvad du synes er godt og dårligt og hvad du ser din generations største mål osv. 

Hermed sparer du 100 kr, og vil nok kunne lave 5000 - hvis du tager 50 kr. pr. billet... 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)