Du skyder dig selv i foden, ved at du absolut skal vælge en side. Folk skal være ganja glade og opføre sig som gangstere, før dit brand er noget for dem. (Sådan stiller du det lidt op).
Jeg er ikke vild med at skulle sige det, men dine tre forslag holder slet, slet ikke. Hvert fald ikke for mig, beklager. Hvis du er seriøs med dit projekt, så sæt en 'rigtig' grafiker på opgaven og brug de 500-1500 kroner det nu engang koster at få lavet et logo.
God vind med projektet :)
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
selvom det er målgruppen så ville jeg uden tvivl få lavet et pænere logo, behøves jo ikke være overdrevet detaljeret eller noget, tjek det jeg har på festfest.dk, det er ret simpelt.
Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't
Jeg er ikke vild med at skulle sige det, men dine tre forslag holder slet, slet ikke. Hvert fald ikke for mig, beklager. Hvis du er seriøs med dit projekt, så sæt en 'rigtig' grafiker på opgaven og brug de 500-1500 kroner det nu engang koster at få lavet et logo.
Jamen hvor skal man begynde. Billedkvaliteten er ringe. De ligner mest af alt noget, der er blevet smækket sammen i paint på et splitsekund (særligt nummer 2 og 3). Linjerne fungerer ikke ret godt i hverken nummer 1, 2 eller 3. De tre logoer fungerer i mine øjne så lidt, at det er svært at komme på konkrete ting i hvert enkelt logo.
Jeg er langt fra ekspert eller grafiker selv, så det er naturligvis bare min mening :)
Jeg vil anbefale dig at få en kyndig til at lave et udkast til dig med udgangspunkt i din målgruppe (hashhoveder?). Pengene er godt givet ud :)
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Fjern cannabis og 2012' fra nederste logo og du har muligvis en vinder. De andre logoer er ikke specielt vilde :) Logoet er jo det vigtigste i virksomheden, det er dét der skal gøre jer kendte ude i verden.
Fjern cannabis og 2012' fra nederste logo og du har muligvis en vinder. De andre logoer er ikke specielt vilde :) Logoet er jo det vigtigste i virksomheden, det er dét der skal gøre jer kendte ude i verden.
Mange tak for svar outsourcer87 - Det vil jeg lige prøve, det gør det måske også mere simpelt og lækkert - Tak for svar :)