Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår sender i jeres nyhedsbrev ud??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvornår i forkellige sender jeres nyhedsmail ud.
Hvilken (hvis i gør det en bestemt dag) og så hvilket tidspunkt på dagen. Og det er vel nok mere tidspunktet som der kan blive diskuteret på.

Jeg sidder i hvert fald hver gang jeg skal sende et ud om jeg nu har gjort det på det rigtige tidspunkt. Er det tidspunktet folk ser mailen, har lyst til at reagere på indholdet osv.

Så jeg glæder mig rigtig meget til at høre hvornår i sender. Hvem ved, måske finder vi det helt perfekte tidspunkt :)

Mvh.
Danny 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det kommer helt an på hvem modtagerne er og hvad man prøver at sælge.

Nu ser det ud som om du sælger sexlegetøj, så er det nok ikke strategisk smart at sende det ud i frokostpausen eller i løbet af dagen hvor folk sidder på deres arbejde og kan blive pinlige over at modtage sådan en mail.

Til gengæld så vil det for en der sælger produkter som børnetøj og lignende måske være en god idé at snede ud i frokostpausen da en del kvinder impulskøber den slags inden de kaster sig over arbejdet igen. Hvor en ekstra detalje er at sørge for at få det ud lige efter den første, hvor der er penge på kontoen.

og er du ejendomsmægler så er det måske smartest at sende ud fredag ved frokosttid, for der er i fleste der går i huskøbstanker gået i stå på arbejdet og sidder og smugkigger mæglersiderne og boliga inden det bliver weekend og de skal ud og kigge på huse om søndagen. Sender de dem tilgengæld om lørdagen er det muligvis for sent at nå at booke et møde (ejendomsmægleren er allerede optaget) og der er lavet andre planer for søndagen for køber.

På den måde handler timing af nyhedsbreve om at sætte sig i dine modtageres sted, finde ud af hvornår de vil være mest åbne overfor det aktuelle budskab der er i nyhedsbrevet/kampagnen. Og modtagerne er forskellige fra firma til firma, så derfor er det en meget dårlig idé at forsøge at finde et "gennemsnitstidspunkt" ved at efterligne andres løsninger da deres modtagerne i de fleste tilfælde ikke er de samme som dine og dit budskab er anderledes end deres. :-)

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Danny,

Det afhænger meget af målgruppen og budskabet, men jeg skylder dig et opkald - så tager vi den der :)

Kim

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Danny.

Nu kender jeg jo efterhånden din målgruppe, Wink og jeg vil også sige at midt på dagen i hverdagene, nok ikke er til dit segment. Jeg tænker jeg ville sende dem ud fredag sidst på eftermiddag eller lørdag først på aftenen, så de der påtænker at supplere til weekendens eskapader og flirterier(..eller soloudfoldelserne )får din mail og dine tilbud mens de alligevel sidder og surfer :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Søndag eftermiddag : )

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kondomaten har vi god erfaring med at sende ud søndag aften. Gerne under Borgen/Livvagterne/Rejseholdet og hvad DR serierne eller hedder. Det giver ikke en skid før serien er færdig, men så er der godt gang i den frem til midnat.

Men der udover kan jeg varmt anbefale at sende ud lige inden/under og efter lønningsdag og lige omkring når børnepengene bliver udbetalt. Big Smile

Men intet er entydigt. F.eks. er søndag en rigtig dårlig dag, hvis det er i påsken og mandagen er en helligdag. Så du skal eksperimentere dig frem.

God kamp med det

Morten

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Danny

Jeg er tilmeldt en del nyhedsbreve fra butikker og modtager de fleste søndag eftermiddag/aften samt typisk om morgenen/formiddagen på hverdage. Resten er så spredt ud på andre tidspunkter, men sjældent på hverdagsaftener og om lørdagen. Dit segment er dog som andre nævner det anderledes så måske søndag eftermiddag/aften passer dig bedst eller test en aften eller lørdag og se om der er forskel.

Mvh. Ken

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Blikfanger Freelance Onlinebureau Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har gode erfaringer med at sende ud torsdag og søndag, men det afhænger meget af, hvad dit budskab er. 

Jeg har erfaring med at sælge tøj til kvinder, og fra webshops, og der er weekenden - særligt søndag bedst.

I en anden virksomhed, jeg arbejdede sendte vi et nyhedsbrev, som omhandlede events, koncerter m.m. Og det sendte vi altid ud torsdag. Torsdag var den gyldne dag for nogle år siden, men det er ikke min opfattelse længere. 

Jeg vil, som flere foreslår dig, eksperimentere og holde øje med, hvornår på ugen dit nyhedsbrev performer bedst.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle,

Jeg vil gerne sige tusind tak for jeres tilmeldinger. De kan virkelig bruges..

Som der er blevet nævnt en del gange, så vil jeg prøve at sende dem ud om søndagen og så prøve mig frem og det skal være søndag -eftermiddag, -middag, -eftermiddag eller -aften.

For jeg har prøvet de andre tage og der synes jeg ikke rigtig at det er blevet taget så godt i mod.

Mvh. Danny

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tilbagemeldinger*

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)