Hej, mit navn er Anders, jeg er 18 år gammel og til hverdag går jeg på HHX i Roskilde. Jeg er på udkig efter et nyt job, da jeg ikke kan være på mit gamle arbejde da jeg er fyldt 18 og derfor er for gammel til at blive. Jeg er god til at snakke med mennesker, god til at formulere mig, kreativ og social. Jeg brænder for det jeg laver så jeg håber at DU kan komme med et godt tilbud til mig. Så hvis DU vil have en ung gut som fungerer godt på en arbejdsplads og altid er smilende og gør hvad han bliver bedt om til punkt og prikke, så syntes jeg at du skal skrive til mig!
Jeg har tidligere arbejdet som:
- Promoter - Eventkordinator - pluk og pak, ekspedition til kunder. - Databehandler/Bogføring
Jeg siger ikke noget specifikt. Det skal selvfølgelig være spændende og det regner jeg også med det er hvis du skriver til mig!
Hvis du endelig skal bruge Amino til at finde job, så burde du nok skrive noget omkring:
- Dine erfaringer
- Tidligere jobs
- Hvilke område du søger job i
Osv..
Hvis man brændende ønsker et job, så må man også arbejde for det. Det nytter ikke noget at opslå et indlæg på et forum med en sparsommelig tekst, og forvente virksomhederne kommer rendende.
Vi er i en tid, hvor virksomheder mere eller mindre kan vælge og vrage mellem ansøgere (sat på spidsen), så når du ikke formulere dig bedre i dit indlæg, så tror jeg ikke du skal regne med at blive kontaktet.