Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Min veninde gider ikke betale hendes halvdel af el-regningen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Karsten

jamen vi står begge to på lejekontakten og begge to på el regningerne som jeg har fået. regnigne er på 1300 et eller andet. men kan bare ikke forstå hvorfor det kan være så svært at betale den skide regning som vi aftalte, forstår det virkelig ikke. hun siger at hun har beviser på at hun har betalt den regning selv om det enlig er mig som fik/ har fået den regning. men jeg har så beviser på at jeg har betalt det jeg skulle.

Det er bare utrolig belastende at hun ikke forstå hvad der enlig kan ske ved at hun ikke  har gjord som vi aftalte.

har overvejede og snakke med sådan en gratis advoktat for jeg har mine ting i orden så har gået og tænkt lidt over det med gratis advokathjælp.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14

CharlotteHoldt:
jamen vi står begge to på lejekontakten og begge to på el regningerne som jeg har fået.

Så hæfter i kollektivt, så hvis hun ikke betaler, skal du betale.

Men du kan som sagt køre en småsag. Ved et krav på 1300 kr. koster det dig 500 kr. i retsafgift.

http://www.domstol.dk/selvbetjening/blanketter/staevningogsvarskrift/Pages/default.aspx

Måske du skulle skrive et brev til din "veninde" med dit krav, og gøre hende opmærksom på at du stævner hende, hvis hun ikke betaler. Måske hun så får betalt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17

Domstol.dk opdatere hjemmeside lige nu, så linket virker først når deres hjemmeside kommer online igen.

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:19

Karsten Sønderup Hansen:
Måske du skulle skrive et brev til din "veninde" med dit krav, og gøre hende opmærksom på at du stævner hende, hvis hun ikke betaler. Måske hun så får betalt.

Tror jeg vil skrive et brev til hende, for syntes ligesom at en aftale er en aftale. og hvis man bryder en aftale med mig hva der angår regninger for man det også at føle ( ved ikke at betale )

Men tusind tak for svar.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)