Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af vandperler?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er helt ny herinde. Har godt nok læst en masse forskelligt herinde efterhånden, men dette er mit første indlæg - jeg starter lige på og hårdt Skype-BigSmile

Jeg søger en leverandør af vandperler til min butik. Ikke store, vilde og voldsomme mængder, men bare for mellem 1000 og 2000 kroner af gangen, alt efter prisen.

Har prøvet at undersøge, google osv, men uden held, så håber nogle herinde kender til noget, nogen eller andet, jeg kan bruge Smile Det skal være i så mange farver, former og størrelser som muligt.

På forhånd tak :-)

Tim

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Pixelbar Skrevet kl. 21:52
Hej Tim

Jeg kan måske godt være behjælpelig.

Skriv mig en mail på: cn@pixelbar.dk

Claus
Fra Århus
Tilmeldt 3. Mar 07
Skrevet kl. 22:01
Fra Århus
Tilmeldt 3. Mar 07
Skrevet kl. 22:04
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:59

Hej Tim.
Vi er importør af vandperler og sælger til mange danske butikker. Vore vandperler er af meget høj kvalitet og leveres i pakninger a 10 gram. Pakningen er forsynet med dansk tekst med beskrivelse af brugsvejledning mv. Vi sælger også borddisplay der passer til. Kontakt mig på: esbmoo@hotmail.com

Med venlig hilsen
Esben

Tilmeldt 30. Jan 13
Skrevet kl. 08:56
Claus og Esben: Tusind tak for tilbuddet, i får en mail om snart :-)

Morten: Det ser spændende ud. Går ud fra det er et sted leverandører udstiller deres vare, for sådan nogle som mig. Er der noget man skal være opmærksom på, hvis man vælger at købe sine ting derfra, altså regler osv ved køb i udlandet?

Mvh Tim
Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 10:55

Aliexpress er en ret usikker side, syntes ikke om at folk linker til den hele tiden. Prøv tradesparency.com og find en sikker levenradør. Hold dig fra Alibaba!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)