Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal denne domæne mon bruges til?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Det lykkedes mig at finde et nogenlunde ok domæne, www.5Stjerner.dk (siden er ikke tilgængelig)

Så ville jeg bare spørge jer om hvad jeg f.eks kunne bruge den til... tænkte selv lidt på en webshop med salg af  ure eller reparation af iphones, bærbar.

Det kunne f.eks også være en side der laver anmeldelser... 

Hvis I har forslag må i meget gerne komme med input!

Andet spørgsmål! Jeg har bla. lavet en aftale med et firma der reparer iphones mm. hvor jeg skal være reparatør, nu hvor jeg alligevel sidder hjemme og pakker ordre det meste af dagen. Og vi har så aftalt at jeg får et skilt jeg kan sætte ud ved vejen. Det er en landevej hvor der kører ok mange biler om dagen. vil gætte på 300-600 biler. Nogen der ved hvor mange biler man kan forvente kører ind hos mig hvis der står et skilt med " Iphone reparatør" eller NyOplader.dk og ----->

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville helt sikkert lave en hjemmeside med anmeldelser af produkter, hvor brugerne kan give fra 1-5 stjerner.

Med hensyn til skilt ved vejen. Iphone reparatør kan nok give lidt besøg, da det er begrænset hvor mange steder man kan få lavet sin telefon, men nyoplader.dk skal du ikke forvente giver noget.

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Skrevet kl. 20:22

Super mange tak for svar!

Tænkte lidt på, hvordan ville man tjene på den øverste hjemmeside? via Affiliate

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er jo ingen værdi i det domænenavn overhovedet. Forstår ikke folk bliver ved med at købe domænenavnene først og så spørge om hvad de skal proppe på det bagefter. DK-Hostmaster må dog være glade for det.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:32

Kristoffer Broholm:

Der er jo ingen værdi i det domænenavn overhovedet. Forstår ikke folk bliver ved med at købe domænenavnene først og så spørge om hvad de skal proppe på det bagefter. DK-Hostmaster må dog være glade for det.

Hellere sikre sig domænet før idéen, end at have idéen men umuligt at få et passende domæne. Dog vil jeg så sige at det her domæne imo ikke er fantastisk.

Det er jo småpenge hvad et domæne koster. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:53

Hvorfor er det et godt domæne?
Er der mange eksakte månedlige søgninger på 5 stjerner, eller fem stjerner?
Er det fordi det ser godt ud, eller lyder godt?

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være godt, men held og lykke med at finde på noget.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Skrevet kl. 23:02

Altså det jo ikke overdrevet godt. Men det jo forholdsvis nemt at huske navnet, dvs. kunder har nemmere ved at vende tilbage i fremtiden.

Der er faktisk 1,600 søgninger på ordet 5 stjerner, om de kan konverteres til kunder tvivler jeg på!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Lund Hansen:

Altså det jo ikke overdrevet godt. Men det jo forholdsvis nemt at huske navnet, dvs. kunder har nemmere ved at vende tilbage i fremtiden.

Der er faktisk 1,600 søgninger på ordet 5 stjerner, om de kan konverteres til kunder tvivler jeg på!

Kritik er der nok af, men domænet er det værd, du gør det til.

Hvis du gør en seriøs indsats og lægger nok timer i det, skal det nok blive godt.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

lav et site med alle 5-stjernede hoteller, campingpladser osv. - og kør noget affiliate den vej - der er gode penge i "luksus" segmentet hvis du kan få besøgende ind på siden.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 00:54

Jeg er på linje med Jens

Der er ikke noget spor specielt over domænenavnet, og der er ingen søgemaskinefordele ved det. Der er 91 månedlige søgninger på "5 stjerner" og 28 søgninger på "fem stjerner" [forbehold for præcision af Googles tal]. De 1600 du har set er alle kombinationer af søgninger hvor tallet "5" og ordet "stjerner" indgår -altså bestemt ikke nogen som lige leder efter din side.

Hvis du ser på 3stjerner.dk, 4stjerner.dk og 6stjerner.dk vil du også se, at ingen af dem er brugt til noget fornuftigt, som har med stjerneantallet at gøre.

Det betyder naturligvis ikke at der er noget galt med domæner, og hvis du er glad for det, kan du benytte det med lige så stort held som en masse andre domæner. Du må bare ikke tro at du har fundet noget som er så godt, at du bør opbygge dit website omkring det.

Tag en time-out og overvej hvad du godt kunne tænke dig at lave en hjemmeside om, og hvis det resultat du når frem til matcher 5stjerner.dk, så er det heldigt. Hvis ikke, så har du ikke tabt noget ved at finde et andet domæner, og beholde dette til du finder på et formål. Hvis du vil i gang med at sælge ure, så ville jeg finde på noget andet end dette domæne.

Mht. biksen ud til landevejen, tror jeg du vil få tilnærmet 0 besøg fra kunder som stopper op for at få deres mobil repareret. Men det skal ikke afholde dig fra at starte op, og når du så er blevet kendt på nettet som habil mobilreparatør, skal der nok være nogen som lige svinger forbi på vej til/fra arbejde fordi det er lettere end at finde en reparatør i byen.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)