Hej Aminoer. Det lykkedes mig at finde et nogenlunde ok domæne, www.5Stjerner.dk (siden er ikke tilgængelig) Så ville jeg bare spørge jer om hvad jeg f.eks kunne bruge den til... tænkte selv lidt på en webshop med salg af ure eller reparation af iphones, bærbar. Det kunne f.eks også være en side der laver anmeldelser... Hvis I har forslag må i meget gerne komme med input! Andet spørgsmål! Jeg har bla. lavet en aftale med et firma der reparer iphones mm. hvor jeg skal være reparatør, nu hvor jeg alligevel sidder hjemme og pakker ordre det meste af dagen. Og vi har så aftalt at jeg får et skilt jeg kan sætte ud ved vejen. Det er en landevej hvor der kører ok mange biler om dagen. vil gætte på 300-600 biler. Nogen der ved hvor mange biler man kan forvente kører ind hos mig hvis der står et skilt med " Iphone reparatør" eller NyOplader.dk og -----> |
Jeg ville helt sikkert lave en hjemmeside med anmeldelser af produkter, hvor brugerne kan give fra 1-5 stjerner.
Med hensyn til skilt ved vejen. Iphone reparatør kan nok give lidt besøg, da det er begrænset hvor mange steder man kan få lavet sin telefon, men nyoplader.dk skal du ikke forvente giver noget.