Hej Amino Jeg arbejder på en idé til et produkt, som jeg længe selv har efterlyst i kraft af mit arbejde som freelance programmør, oftest på timebasis. Hvis du også er freelancer og (af og til) arbejder på timebasis, vil jeg sætte virkelig stor pris på hvis du vil tage dig tid til at svare på nedenstående spørgsmål. Hvis jeg får ført min idé ud i livet vil jeg selvfølgelig huske at du var så sød at besvare mine spørgsmål :) - Hvilke værktøjer benytter du til at registrere dine timer? - Hvilke værktøjer benytter du til at fakturere dine kunder? - Benytter du din mobil til at registrere dine timer? Hvis nej, kunne du tænke dig det? - Er dit værktøj til timeregistrering integreret med dit værktøj til udfærdigelse af faktura? Hvis nej, kunne du tænke dig at det var? På forhånd mange tak!! P.s. Du er selvfølgelig meget velkommen til at svare via PM eller mail (peter@suhm.dk) hvis du ikke vil svare her i tråden! |
- Hvilke værktøjer benytter du til at registrere dine timer?
Min Myland-kalender
- Hvilke værktøjer benytter du til at fakturere dine kunder?
E-conomic på baggrund af min kalder
- Benytter du din mobil til at registrere dine timer? Hvis nej, kunne du tænke dig det?
Nej, det gør jeg ikke - ved ikke om jeg kunne tænke mig det, afhænger af, om man f.eks. kan sætte den til at starte en opgave, og trykke slut når den er forbi, og så tilføje en tekst, så ville jeg nok godt.
- Er dit værktøj til timeregistrering integreret med dit værktøj til udfærdigelse af faktura? Hvis nej, kunne du tænke dig at det var?
Nej, men kunne godt tænke mig, hvis e-conomic kunne aflæse mine kragetær i min kalender, og naturligvis hvis jeg brugte mobilen, ville det være nice to have, at den var integreret med e-conomic :P