Nonstop radioen, er desværre ikke oppe og køre endnu, arbejder stærkt på at få den op at køre, som det første. i denne måned 196 besøgende.
har desværre ikke så meget kapital selv, for at få det fulde udbytte af det, selve hjemmesiden er den dyreste post. derefter app, har ikke fået prisen endnu.
Jeg ved ikke hvor meget værd du synes et input kunne være, men det er min klare overbevisning at det er bedre at starte hjemmesiden op på et minimalt budget, få sendt nogle bølger ud i sfæren og opbygge popularitet før du begynder at skaffe sponsorerer. Du skriver godt nok kapital sponsorer, så det kunne være du skulle søge investorer i stedet, hvormed du nok skal have en lidt mere uddybet forretningsplan på plads (såfremt du ikke allerede har det)
Det er dog svært at finde investorer, så det er nok bedst bare at launche og få bygget det op, når du så har showet og lytterne/seerne så vil det være utrolig meget nemmere at få sponsorer til din videre udvikling (bedre udstyr, apps, reklamer osv)
er der noget specielt du tænkte på der mangler af Infomationer i den PDF filen, eller generelt ? jeg er ikke så god til det, da det er første gang jeg prøver det.
mange tak fordi du fortalte det var, Investorer jeg skal søge :)
jeg har alt klar, det er økonomisk hjælp, til at starte det.