Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Festival shop søger partner til opstart

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kunne selvfølgelig gå an til at starte med, men har bare den holdning, at hvis man skal lave/bygge noget, så kan man lige så godt gøre det ordenligt til at starte med. :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du set de Skabeloner der er til Petrashop ? - Der findes nogle som er rigtig gennemførte, og efter 3x $5 Dollars på Fiverr har jeg selv fundet et super udgangspunkt på mit logo - Så kan man nemt gå til fx en herinde og fin justere hvis nødvendigt, men nemmere med et udgangspunkt nogle gange.

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har overbevidst mig. Jeg vil prøve Fiverr, og se om der er nogle, som kan levere et fedt logo.

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se skabeloner her til Petrashop:

http://www.templatemonster.com/prestashop-themes.php

Selv været igennem 3 styk på Fiverr, og der er KÆMPE forskel på hvilket arbejde de levere - Den sidste jeg fandt har leveret et super resultat, der langt fra viser at det er billigt arbejde (Mit logo)

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Hvis du bruger shopify kan du være oppe at kører i løbet af ingen tid og det er super nemt at bruge, jeg er igang med at bygge shop nr. 3 i shopify, det fungerer super godt.

Peter

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv tidligere haft rodet med samme idé. Blandt andet hvor folk kunne købe en samlet pakke bestående af billigt telt, sovepose, underlag, festivaltræstole og meget meget mere, som så ville blive udleveret i festival byen på et sted. Altså en billig pakke som blot ville kunne kasseres efterfølgende til de dovne gæster, der bare skal have noget for den ene festival og ikke gider slæbe det frem og tilbage.

Det tror jeg godt kunne være en rigtig god forretning med de rette leverandør forbindelser. Men jeg fik aldrig gjort noget ved det og kommer nok heller ikke til det. Så hvis nogen kan se lyset i det, så værsgo da... :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)