Absolut tosset spørgsmål i forhold til hvad der normalt diskuteres herinde, men det er min erfaring at folk altid står klar med et brugbart svar. Så vi prøver! Vi er flyttet i nyt hus og mangler lidt kulør i den spisestue som vi ikke tidligere havde. Vi har allerede et spisebord som vi købte på auktion for et stykke tid siden, som er i sortbrun glas med et stel af krom fra noget italiensk producent. Vi mangler nogle passende spisebordsstole, men de er åbenbart ikke lige sådan at finde for os kræsne folk. Jeg har altid haft en lusket idé om stole i forskellige farver, men de eneste stole som umiddelbart kan fåes i et brugbart farveudvalg er de typiske skalstole fra fx Bilka, og de virker lidt for billige og er desuden ikke synderligt komfortable. Hvad har folk eventuelt selv derhjemme, eller har I set nogle stole som I synes er pæne eller kunne passe på vores behov? De skal være rimelig stilrene og moderne, og absolut ikke i typiske eller klassiske træfarver, som vi absolut ikke er til. Det behøver nødvendigvis ikke at være i pang-farver, men det gør intet at de er lidt livlige. At købe brugt nager os ikke, og skal det være nyt bør prisen maks være 4-500 kroner stykket. Ellers vil jeg hellere hoppe all-in og spendere det som et sæt 7ere fra AJ koster. På forhånd tak! |
Hej Brian,
Fast Design har designet nogle farverige stole der hedder "forrest", de vandt også en anderkendtt italiensk designer pris i 2009. Ved at "casanova møbler" sælger dem. http://www.casanovafurniture.dk/shop/fastdesign-forest-armstole-4466p.html - og de findes i mange forskkelige farver. Men hvis du er interresseret så skriv endelig en pm til mig, da jeg kender personen der har argenturet på dem herhjemme i Danmark.
Mvh
Nikolaj D