Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyttelse af ide, nu!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Regn ikke med at de underskriver en NDA - det er ofte en lang og besværlig process, især i en stor organisation som dem, hvor det måske endda kun er 1-2 personer i hele organisationen der overhoved må skrive under!

Jeg ser det nok lidt omvendt - hvis de kan stjæle ideen ved at i bare fortæller om den, hvad skulle så forhindre dem at gøre det den dag i lancerer det uden dem?

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg svarede om noget lignende i en tråd for et par måneder siden, så kan se du ikke har søgt særlig meget.
Men kort sagt, lav 2 Præsentationer, 1 der kan tåle at de får den uden noget som helst fortrolighedsfis, og 1 præsentation der er dybdegående og kræver underskrift på en NDA eller lign. Start med smagsprøven, bagefter kan du høre om de gider underskrive en NDA.
For tænk lige, hvorfor skulle professionelle forretningsfolk underskrive en NDA der begrænser virksomhedens muligheder for at udvikle "noget" uden at de ved hvordan det er :-)
Giv dem en smagsprøve, derefter hør om de vil skrive under før hovedretten.

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I har fået et møde med et af de helt tunge danske virksomheder og jeres største bekymring ser ud til at gå på om de stjæler ideen!!!. Jeres fokus burde totalt ligge på at sælge ideen og en super præsentation. Glem alt om amatør NDA. De griner af det. Ville de stjæle ideen kunne de gøre det alligevel med mindre i har store beløb fri til de bedste advokater. I bør præsentere jeres ide så detaljeret som muligt uden de vigtigste detaljere afsløres i præsentationsrunden. Alligevel: godt gået med at få mødet istand. Jeg er ret overbevist om at de ikke har til hensigt at stjæle en ide. Alene medie omtale ville ville være "træls" for dem. Så gør klar til at sælge jer selv og jeres ide på ekstremt højt niveau.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Lars Horsbøl Sørensen:
Forstår dig godt. Ved hvor irriterende det er, men har desperat brug for svar, hvorfor jeg derfor har lavet opslaget i flere kategorier, da jeg ikke har fået svar på mit indlæg fra i morges.

At du ikke har fået svar og er "desperat" berettiger dig ikke til at spamme Amino. Hvis du ingen svar får, så prøv at omformulere spørgsmålet eller tilføre nye informationer i samme tråd. Hvis indlægget ikke får svar første gang, så gør det det sikkert heller ikke anden, tredje og fjerde gang du poster med nøjagtig samme indhold.

Når du så ovenikøbet selv synes det er irriterende og godt forstår problematikken, så er der altså ingen undskyldning for at gøre det.

Jeg har ryddet op efter dig, og slettet de andre tråde og jeg beder dig om ikke at poste indlægget flere gange.

Held og lykke med projektet
/Brian 

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Brian så rigtigt skriver, det burde tilføjes at emnet faktisk er blevet belyst mange gange her på amino før, så man kunne søge på emnet på amino

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)